• Anonym

Bara sex, ingen romantik-jag blir tokig!!!!!

Jag har länge funderat på en grej, och nu har det gått så långt så jag funderar på att leva ensam.Min man kan inte vara romantisk. om jag t.ex kramar och pussar honom, håller i handen eller annat så är det rakt in i sängen tror han. Han kan alltså inte stanna vid detta. Han tänker med sin lilla grej.

Han gosar aldrig, pussar eller är romantisk. Jag börjar faktiskt undra om män kan vara kära som vi? De kanske inte har den där känslan i kroppen, kanske allt sitter i snoppen? Nu råkade jag rimma här också.

Nej men allvarligt talat så är detta något som jag tycker är jobbigt. Jag vill ha kärlek, och passion, och det behöver väl för guds skull inte leda till SEX varenda gång?
    När vi har sex så är det inget romantiskt, jag börjar äcklas här. Han är liksom mer inne på det andra, att det ska vara porrigt känns det som.

Jag funderar på om det faktiskt är så att min man inte har några känslor överhuvudtaget för mig, och att han vaknar med den där pingelingen för att han helt enkelt bara vill ha sex, och då kan han ju lika bra vilja ha det med någon annna.

Antingen är det så att han inte har de känslorn, eller så ännu värre: ATt män inte kan vara kära som vi???

Hur har ni andra det?

Om ni har det gulligt och romantiskt så berätta gärna, för jag vill veta om det är fel här. Jag har naturligtvis tagit upp det hundra gånger men han ändrar sig inte.

• Svar på tråden Bara sex, ingen romantik-jag blir tokig!!!!!
  • Lyktan

Jag känner igen det där med nästan allal killar jag haft, tyvärr..

Dom uppfattar romantik som förspel och tror att det nu vaknas sex.
    HUr man ska ändra på det eller få killen medveten om att det inte är så.. vet jag inte. Ville bara stötta dig och säga att det tyvärr är ett vanligt fenomen bland män, speciellt efter ett tag i en relation.

Kämpa på.. försök att vara den som tar inititiv, det känns bättre då.. Ex överraska honom med sexiga udnerkläder efter jobbet, strippa för honom framför fotbollen osv.. Försök vara den som är den bättre sexpartnern..
    Kanske förhandla fram dem romantiska delen.. Good luck

• Anonym (deppig)

hejsan.
    Är i samma sits här..aldrig gosa utan bara pang på..tror att man blir kåt genom att själv ta på pingelingen men han rör ooch smeker aldrig tillbaka..vill sällan pussas och kramas..
    vad gör man åt en sån?
    hinner inte ens bli kåt innan han ska in med pingelingen.
    hur kul är de?!
    har försökt att förklara hur jag vill ha de men då tjatar man bara enligt hans tycket och så får man höra ja ja jag gör ju allt fel.
    men varför inte ta åt sg av de man säger..har gjort osm han villl flera gånger..
    depprimerad här.

• Anonym

Ok, tack, jag misstänkte väl att det var så
    Jag kanske inte låter klok nu men jag lever nog hellre själv. Jag är så jäkla irriterad på det.
    Om jag inte kan få det jag behöver av en man så fan, då kanske man ska leva utan. Jag vet att jag kanske inte låter klok men det har gått mig på nerverna länge.

• Anonym

Hi jag är verkligen inte ensam. Lite kul med pingelingen, första gånger jag benämner den med det!!!

Vad ska vi göra med dem??????
    Jag knyter snart fast den i kallingarna så han inte kan pingelinga fram den varenda gång. Han sitter dessutom och viftar med den ibland och tror att jag ska bli jätte glad????????????????

Men jag bara springer, Romantik här tack!!!!!!!!!!

• Anonym (deppig)

ibland funderar jag på att bli lesbisk.fast de är ju inget man bara bli...men vafan har hört många som är de som säger att dom aldrig fått bättre sx än av en tjej.
    D låter säkert också hur sjukt som helst..

• Anonym (som här)

Samma sak här.
    Jag vill hellre ha massa kärlek än massa sex.

• Anonym

Ja hade man kunnat bli på andra hållet så kanske man hade haft det bättre. Jag tror dock inte jag lyckas med det. Förstår dock vad du menar. Jag överväger verkligen på allvar att leva själv. Han kan ju hitta en sexpartner överallt i dagens läge.
    Det finns ju tjejer som har mer lust till det än jag antar jag. Vi har ett barn på tre år och man har inte energi till det där hela tiden.

• Anonym

vi kanske kan generalisera rakt över här nu:

män ock kvinnor är olika.
    kvinnor vill ha romantik
    och männen vill ha sex

vem var så dum och skapade oss på detta vis?????????????

• Anonym

glömcde att tillägga att de förmodligen inte kan vara kära heller!!!!

soptippen nästa

• Anonym (deppig)

jadu det kan man fråga sig vem som skapade oss så olika..
    har varit ihop men min sambo i snart 8 år..aldrig några fina gester och överraskningar längre.de var bättre för några år sen.nu sitter han i soffan naken och leker med pingelingen oftast.och tror att man ska sätta sig över honom och ha sex.
    nä där tar han fel. sån ät inte jag.jag vill ha ett underbart förspel och bara få njuta bara...
    varför fattar karlarna inte de?

Svar på tråden Bara sex, ingen romantik-jag blir tokig!!!!!