Bara sex, ingen romantik-jag blir tokig!!!!!
Jag har länge funderat på en grej, och nu har det gått så långt så jag funderar på att leva ensam.Min man kan inte vara romantisk. om jag t.ex kramar och pussar honom, håller i handen eller annat så är det rakt in i sängen tror han. Han kan alltså inte stanna vid detta. Han tänker med sin lilla grej.
Han gosar aldrig, pussar eller är romantisk. Jag börjar faktiskt undra om män kan vara kära som vi? De kanske inte har den där känslan i kroppen, kanske allt sitter i snoppen? Nu råkade jag rimma här också.
Nej men allvarligt talat så är detta något som jag tycker är jobbigt. Jag vill ha kärlek, och passion, och det behöver väl för guds skull inte leda till SEX varenda gång?
När vi har sex så är det inget romantiskt, jag börjar äcklas här. Han är liksom mer inne på det andra, att det ska vara porrigt känns det som.
Jag funderar på om det faktiskt är så att min man inte har några känslor överhuvudtaget för mig, och att han vaknar med den där pingelingen för att han helt enkelt bara vill ha sex, och då kan han ju lika bra vilja ha det med någon annna.
Antingen är det så att han inte har de känslorn, eller så ännu värre: ATt män inte kan vara kära som vi???
Hur har ni andra det?
Om ni har det gulligt och romantiskt så berätta gärna, för jag vill veta om det är fel här. Jag har naturligtvis tagit upp det hundra gånger men han ändrar sig inte.