Resor med Ving
Nån som har rest med Ving och deras wing inclusive. Vad tyckte ni om det?
Vad kostar ex en cola etc i Grekland?
Funderar på att åka, men vill ju ha lite fakta innan, så ge oss gärna lite klarhet i det hela!!
Nån som har rest med Ving och deras wing inclusive. Vad tyckte ni om det?
Vad kostar ex en cola etc i Grekland?
Funderar på att åka, men vill ju ha lite fakta innan, så ge oss gärna lite klarhet i det hela!!
puttar lite....
Ingen som rest med ving till grekland???
jag har rest med ving och allinclusive men dock inte till grekland... vad ville du veta? hur allinclusive var?
ja lite funderingar om vad du tyckte om det. kostander utanför etc....
ok, hela allinclusive konceptet var såå himla bra! vi var i alcudia förra året och där var det dyrt.Men på hotellet kunde man köpa glass/läsk kort för 100 kr till barnen, då fick dom 10 glassar eller läsk på hotellet,jätte bra! en stämpel för varje glass/läsk. Vi behövde inte köpa mkt att äta utöver, man åt sig mätt på den enorma frukostbuffen sen lunch och middag! kaffe, frukt,glass och fika bröd ingick också. Det är så skönt att bara slå sig ner och börja äta..inte sitta och vänta på mat,beställa, bli besviken och ruinerad! barnen hade sin egna buffe med olika maträtter...i år ska vi testa sunving resort i side, med all inclusive. Just det ons och lör får man endast frukost. Men det gjorde ingenting, det var bara bra för då passade vi på att åka på utflykter.Åker man i väg på dom dagar man har mat så kan man ju lätt missa en måltid..
Varsågod:) hoppas du får fler svar!
Puttar lite för att se om nån flygit med ving till grekland coh kan svara mina frågor...
Ving incluisive är inte samma sak som allincluisive!
Med Ving incluisive ingår inte lika mycket,inte middag alla dagar tror jag.
Ving har både ving incluisive och allincluisive.
Det står nog på deras hemsida
Varje hotell har ju olika tex, Ving Inclusive, All Inclusive, halvpension, helpension, frukost eller inga måltider.
Jag tror Vings resort på Rhodos har All Inclusive förutom Ving Inclusive.
Frågade du på något speciellt hotell fick du nog svar på just det hotellet.
Jag sitter oxå och kollar på All inclusive i just Grekland. Visst det finns en massa bra restauranger i Grekland och mycket god mat men sist vi var i Grekland (Kreta) så tyckte vi att det var så himla dyrt överallt. Reser man som vi med 4 barn så tror jag att man tjänar på att bo med All inclusive konceptet, men om jag och min man skulle rest själva så skulle jag inte valt det.