• Anonym

"Alla blir så snygga när man är full"

"Alla blir så snygga när man är full" så sa min kille en dag appråpå ingenting. Jag blev jäkligt paff. Ifrågasatte knappt....... Men det känns inte lika lockande att han ska ut och festa efter dessa ord.

Hur skulle ni reagerat??

• Svar på tråden "Alla blir så snygga när man är full"
  • Marma

När min man säger så säger jag bara "jag vet "

• Anonym

Jo, de flesta kan man nog supa snygga

• Anonym

Jag håller dessvärre inte med, sätter min ribba jävligt högt... Sa det till honom också men jag kanske borde gjort honom posäker själv...

• plett

Jag skulle nog smajlat och sagt "Ja det stämmer på dig med" :D

• Fågelholk

Att din kille har jävligt dåligt omdöme, på rak arm. Vissa tappar omdömet helt när de är packade, och skyller saker som otrohet på fylla, när det i själva verket är väldigt svårt - om inte omöjligt - att vara så full att man inte är medveten om att man gör fel när man spänner på en annan tjej på krogtoan. Är man så full får man knappt upp ögonen, än mindre kuken.

Troligtvis sa han det bara apropå ingenting dock, och du läser kanske in lite för mycket i det hela.

• Anonym (Hmm)

Ta det som så att han tillbringar ju mest nykter tid med dej så han tycker säkert du är snygg

• MaijaO

Varför oroa sig? Är du rädd att han ska vara otrogen bara för att han träffar någon som han tycker är snygg så kan du ju lika gärna dumpa honom även om han blir nykterist.
    Och om han tycker att folk blir mer tilltalande när han har lite under västen så är han nog inte alls ensam om det, jag vet då att jag tycker att folk är fan så mycket snyggare när jag är lite dragen. Men det har ju inget med min man att göra, han är snygg när som helst men framför allt har han fler kvaliteer än utseendet som dessutom gör honom extremt åtråvärd i mina ögon, med eller utan alkohol.

• Anonym

Alkohol GÖR ju folk snyggare, det är väl ett medicinskt faktum?

Man blir avslappnad och mindre kritisk, tappar gränser. Klart man tycker allt är fantastiskt.

• Mamsis

*skrattar* Det kanske var en klumpigt utformad komplimang? Med dig är han ju mestadels nykter får man hoppas

• Lindorm

Jamenvisst blir alla snygga när man är full, inte minst jag!

• Mamsis

Haha ja själv blir man ju klart snyggast!

• MaijaO

För att inte snacka om hur smart man blir!

Mamsis skrev 2009-02-09 12:34:41 följande:
    Haha ja själv blir man ju klart snyggast!
  • Mamsis

MaijaO skrev 2009-02-09 12:36:04 följande:

För att inte snacka om hur smart man blir!
    Ja med gud ja! Man löser världsproblemen på en kvart och undrar varför inte politikerna kan lösa något alls överhuvudtaget när det är så lätt!
  • MaijaO

Jepp. Och jag har en latent språkbegåvning som tyvärr bara kommer till sin rätt om den är marinerad. har till och med klarat av franskan utan problem förutom min "flytande"(sjunkande?) engelska, italienska, spanska och tyska.

Mamsis skrev 2009-02-09 12:39:08 följande:
    MaijaO skrev 2009-02-09 12:36:04 följande:
    Ja med gud ja! Man löser världsproblemen på en kvart och undrar varför inte politikerna kan lösa något alls överhuvudtaget när det är så lätt!
  • Mamsis

MaijaO skrev 2009-02-09 12:42:00 följande:

Jepp. Och jag har en latent språkbegåvning som tyvärr bara kommer till sin rätt om den är marinerad. har till och med klarat av franskan utan problem förutom min "flytande"(sjunkande?) engelska, italienska, spanska och tyska.
    :-O Det ahr jag aldrig testat! Får göra det vid tilflälle. Dock så talar jag flytande teckenspråk när jag rä full Fast annars är det lite haltande..
  • MaijaO

Teckenspråk har jag aldrig fått tillfälle att testa men är antagligen lika duktig på det. Med tanke på att jag kan alla de andra språken utan att ha läst dem (förutom engelska då) så kan ju inte teckenspråk vara något problem, eller?

Mamsis skrev 2009-02-09 12:43:02 följande:
    MaijaO skrev 2009-02-09 12:42:00 följande:
    :-O Det ahr jag aldrig testat! Får göra det vid tilflälle. Dock så talar jag flytande teckenspråk när jag rä full Fast annars är det lite haltande..
  • Mamsis

MaijaO skrev 2009-02-09 12:48:04 följande:

Teckenspråk har jag aldrig fått tillfälle att testa men är antagligen lika duktig på det. Med tanke på att jag kan alla de andra språken utan att ha läst dem (förutom engelska då) så kan ju inte teckenspråk vara något problem, eller?
    Nej säkerligen inte! Testa nästa gång Nu ska jag återgå till mitt jobb (och använda teckenspråk )Ha en underbar dag!
Svar på tråden "Alla blir så snygga när man är full"