• AlwaysOnMyMind

Laurentiikliniken i Lund

Jag sitter här och letar efter ställen som gör köns.ul och fick nys om denna klinik i Lund. Men man är som man är och undrar vad folk har för erfarenheter därifrån?

Vilken vecka ska man vara i vid undersökningen, pris osv?

° ★ Izabelle 071004 ° ★ BF 090715 ° ★
  • Svar på tråden Laurentiikliniken i Lund
  • AlwaysOnMyMind

Åh tack ska du ha!

• Fnulan

Jag går till Robert på Laurenti, han är toppen!!! Får snabbt tid och kan komma vilken vecka som. Han gör alltid VUL

• Fnulan

Förlåt... läste inte hela... det kostar som ett vanligt privat läkarbesök 300 kr

• AlwaysOnMyMind

Så han gör bara vul? Hm anade nästan det. Hade hoppats på vanligt ultraljud med könskollande.

• Fnulan

Ja men de vet jag inte... har aldrig kommit så långt :(

Ring och kolla!

• Mizzpooh

det där undrar jag med.. För jag vill med på ett x-tra ultraljud och kolla kön. Är i veck 24. Men emma kliniken i malmö tar 1500kr tror jag det är
    billigare i lund då om dom tar 300kr.. Men varför vul om man är längre gången?

• Allis69

AlwaysOnMyMind skrev 2009-02-08 16:44:18 följande:

Jag sitter här och letar efter ställen som gör köns.ul och fick nys om denna klinik i Lund. Men man är som man är och undrar vad folk har för erfarenheter därifrån?Vilken vecka ska man vara i vid undersökningen, pris osv?
    Vet inget om könsUL, men gjorde vanligt RUL på sjukhuset i Lund med förra barnet och där berättade de glatt vilket kön det var.
  • AlwaysOnMyMind

Annars lät det ju lockande med den i Malmö, om det inte vore för priset. Så intressant är det inte

Mizzpooh skrev 2009-02-08 17:24:19 följande:
    det där undrar jag med.. För jag vill med på ett x-tra ultraljud och kolla kön. Är i veck 24. Men emma kliniken i malmö tar 1500kr tror jag det är billigare i lund då om dom tar 300kr.. Men varför vul om man är längre gången?
  • Fnulan

Jag har inte kommit längre än till vecka 7 när jag varit hos honom sen har det gått illa, därför vet jag inte

• AlwaysOnMyMind

Jag bor tyvärr uppåt landet, har precis gjort rul och här får man inte veta kön. Tänkte ev passa på när man ska ner till Skåne och hälsa på släkten.
    Men man kan ju inte precis ringa KK och undra om ul för att veta kön, hehe.

Allis69 skrev 2009-02-08 17:25:00 följande:
    AlwaysOnMyMind skrev 2009-02-08 16:44:18 följande: Vet inget om könsUL, men gjorde vanligt RUL på sjukhuset i Lund med förra barnet och där berättade de glatt vilket kön det var.
  • AlwaysOnMyMind

Jaha,  usch

Funderar på att ringa imorgon iaf och höra. Det skadar ju inte.

Fnulan skrev 2009-02-08 17:32:07 följande:
    Jag har inte kommit längre än till vecka 7 när jag varit hos honom sen har det gått illa, därför vet jag inte
Svar på tråden Laurentiikliniken i Lund