Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Veronica74

bvc stureby

Vår älskade BVC sköterska Anki Thorberg slutar nu på Ekens BVC för att starta igång en BVC på Stureby. Vill bara rekomendera henne till alla som bor åt det hållet vare sig ni ska bli föräldrar eller kanske redan går på en BVC o inte är nöjda.

Den 9 februari öppnar Stureby BVC. Telefonnummer 686 54 64.

• Svar på tråden bvc stureby
  • e girl

Jag har just skrivit in mina barn på Sturebys nya BVC. Anki är så rar både mot mina tjejer och mot mig som sliten tvåbransmamma. Tur för oss som fick en så suverän BVCsköterska. Synd för er som inte har henne längre, hoppas ni hittar en ny pärla!

• Veronica74

Du får garanterat den underbaraste sköterskan! Hälsa henne så gott från Veronica och Edvina nästa gång du går dit :)

• Trulsis83

Låter väldigt bra, vi bor i svedmyra och väntar nu vårat första barn. vi går på MamaMia, men sen kan det var bra att ha bvc nära där vi bor.

• Sötboll03

hejsan. kom hem med vår guldklimp igår. han föddes i söndags. bor i stureby och efter detta inlägg blev jag ännu mer säker på att jag vill gå på bvc här.
    tack för tipset!!

• Veronica74
    Trulsis83 skrev 2009-03-19 20:11:04 följande:
    Låter väldigt bra, vi bor i svedmyra och väntar nu vårat första barn. vi går på MamaMia, men sen kan det var bra att ha bvc nära där vi bor.
    Klart ni ska ha BVC i närheten inte kul att åka långt med en liten när man ska väga o mäta ofta osv. Dessutom får ni världens bästa sköterska om ni går till Anki :)
  • Sötboll03

Hejsan.

Ja jag ringde och pratade med henne, hon var helt fantastisk på telefon kunde lugna en ganska orolig första gångs mamma som jag är. Så det kändes toppen!!!

Tack för tipset!

• Sötboll03

Oj vad bra hon var Anki, kändes så tryggt på en gång!Tack för tipset!

Svar på tråden bvc stureby