Mammakläder på topshop.
Är det ngn som har handlat mammakläder på toshop? Jag undrar lite vilket utbud de har samt om de har snygga kläder?
Är det ngn som har handlat mammakläder på toshop? Jag undrar lite vilket utbud de har samt om de har snygga kläder?
De har toppar, tröjor, kjolar och byxor. När jag var där och kollade sist tyckte jag inte det var så jättespännande. Men det är nog ändå de finaste gravidkläderna jag sett hittills. De får tydligen in nya leveranser lite då och då, läste jag någonstans.
Jag har inte köpt något än, men jag kan nog tänka mig att handla där i framtiden när jag blivit större. Just nu känns gravidjeans med ett stort resårtyg i midjan lite väl för min del. Har helt enkelt aldrig kommit mig för att prova dem.
Snygga men dyra bör kanske tilläggas! :(
Topshop har klart finast mammakläder tycker jag!
Inte så dyrt heller, men det beror ju på vad man jämför med.
Har inhandlat låga jeans, kjol och ett par tröjor där!
Så åk dit och kolla du!
Jag kan rekomendera Lina Hanno Design. Sök på nätet så hittar ni henne.
Hon har en affär på en tvärgata till Linnégatan i S-holm. Väldigt kvnnliga, färgglada kläder! *kram*
Hej,
Jag köpte ett par svarta finbyxor som är låga i midjan. 400:- inte så dyrt tycker jag (har de varje dag på jobbet). De sitter jättsnyggt, har en resår i sidan på midjan och ett band över som man knäpper ut eftersom.... Man, de är inte jättetöjbara. Jag köpte mina tidigt och kommer nog att måsta köpa ett par till i större storlek.
Deras mammakläder kan vara svåra att se. De har inte så mycket tycker jag, det står Maternity på en skylt över kläderna.
Skall annars tipsa om H&M linnen som kostar 79,50:-. Har 5st i svart och vitt som jag har under alla mina tröjor. De är lagom långa och döljer klykan som blivit nu när brösten vuxit