Nån som köpt bok från Sagoborgen.se
Jag funderar på att köpa en personlig bok från sagoborgen i dop present till min kusins dotter.
Nån med erfarenhet?
www.sagoborgen.se
Jag funderar på att köpa en personlig bok från sagoborgen i dop present till min kusins dotter.
Nån med erfarenhet?
www.sagoborgen.se
Jag har köpt bok från sagofabriken.com
och den boken var jättefin...Jag gav bort den i doppresent och de som fick den tyckte att det var en rolig och personlig present...
Vilken bok valde du?
Jag har beställt från ww.barnsagan.se där e böckerna inlästa på Cd å barnet har huvudrollen! ska åka till posten å hämta hem dom idag...
Vi fick en bok från Sagofabriken.se i doppresent och jag tycker boken är jättemysig.
Puffar för att se om det finns fler som köpt boken!
Jag har inte köpt den men har haft funderingar att köpa den. Det jag funderade på var att man skrev ålder på barnet som sen finns med i boken.
När barnet växer kommer ju boken kännas gammal. Men jag mailade dem och de på Sagofabriken sa att man kunde låta bli att skriva ålder så nämde de inte den.
De på Sagoborgen sa att man istället kunde skriva när barnet var fött så skulle de stå född xxxx-xx-xx istället för ålder.
Jag hade tänkt mig att ge en varsin bok till två tvillingar på deras ett-årsdag och kände att om jag skrev ett år så skulle boken var inaktuell innan de ens började läsa den. Men det fanns ju lösningar på det, men jag fick en annan bra ide så böcker får det bli nästa år.
Bara ett tips!!!
Det gjorde vi! Vi gav "Min vän Nallebjörnen" i doppresent igår
Moa fick en bok från sagofabriken. Jag tyckte att det var en jättekul present./ Carro