• Anonym (Fanny)

Hur länge kan er kille hålla sig?

Hur länge har ni sex? Jag menar in och ut sex innan killen kommer? Är det 5- minuters eller 5 timmars? Hur ovanligt är det att han klarar nån timme? Killar själva får jättegärna svara

• Svar på tråden Hur länge kan er kille hålla sig?
  • Anonym

Vi skulle kunna hålla på en halv dag....har han bestämt sig för att inte komma så kommer han inte....men han e som han e...:P

• Anonym

15 sek, med alkohol..........1 tim

• Anonym

typ 2 minuter om vi har lååååångt förspel. 10-15 minuter om vi knappt rör varandra innan vi sätter igång.

• Anonym (juju)

Min kille är sanslöst uthållig - det är mer jag som blir litet otålig :)

Han älskar att se mig njuta och kan utan tvekan hålla på i flera timmar. Senast i fredags hade vi ett marathon från midnatt till strax innan tre :)

Är lika underbar utanför som i sängen - kunde inte önska mig nåt bättre!

• Anonym

Min numera fd kom efter ett par sekunder och det var helt kasst!!
    Jag längtade verkligen efter att bli ordentligt "omhändertagen"..
    Det spelade ingen roll hur vi bar oss åt, det gick lika snabbt ändå..

För ett par veckor sen var jag med en annan kille och då höll vi på till och från i typ 3 timmar. Dock var det alkohol inblandat så jag vet ju inte hur det skulle vara i vanliga fall.. Kanske ska höra om vi kan testa det med..?

PS. Det var inte pga det snabba sexet vi gjorde slut..

• Anonym

min sambo brukar få tidspressen att inget längre än 10-15 är roligt, allt under 5min går oxå bort men om han ligger o håller på med in o ut sexet kring 10-15min som längst så e d lagomt men sen kanske han kan hålla på längre om han vill men det vill inte jag då tycker jag det börjar kännas tråkigt o trist o ointressant

• Janneman

Utan alkohol max 30 minuter. Berusad, hur länge som helst.
    FAst nykter är det bara att köra på igen inom fem minuter

• Anonym

han kommer när han bestämmer sig för det.
    men jag vill inte ha sex längre än max 20 minuter åt gången, får skavsår annars

helt ärligt kan jag tycka att det är grymt upphetsande att en kille inte kan hålla sig! jag tar det som en komplimang, hehe!

• Anonym (anna)

Tyvärr inte alls speciellt länge, om vi "kör hårt" (vilket jag gillar bäst) kommer han oftast inom 3-4 minuter. Tyvärr. :(

Jag överväger att köpa fördröjningskräm av ngt slag.

Har vi lite lignare sex så klarar han väl 15-20 min.

• Anonym (-m-)

min kille kan bromsa sig när han känner att han håller på att komma och lugna ner sig... han kan hålla på si så där mellan 30min -1tim innan det går för honom... med alkohol i kroppen kan han hålla på hela natten....

Svar på tråden Hur länge kan er kille hålla sig?