• smugs

Present till en 3-årig flicka

Jag har inga barn än, är gravid och vi ska på 3-års kalas och undrar vad man köper för present till en 3-årig flicka?

• Svar på tråden Present till en 3-årig flicka
  • Ärla Minou

Vingar och "trollspö" på H&M!

• Freiya

man kan ju köpa näsran vad som helst :)
    våran tjej fyller 3 i juni och hon älskar sina dockor. så docksaker hade hon älskat att få.
    duplo e ju kul. briojärnväg, utklädnngskläder, vattenfärger, fingerfärg, play-doo-lera e ju skoj!
    Dottern fick en radiostyrd Hello Kitty på ett flygplan som åker på marken. skitsöt. den tyckte hon va rolig!

• Trollis74

Min pojk är snart 3-
    Pärlplatta med pärlor
    Puzzel med träbitar som passar en 3åring. (mycket populärt)
    Modell lera?
    fingerfärg
    kritor med block
    en bra barndvd

Nä nu tog min fantasi slut..
    Lycka till!

• HeddaBigBum

Vi ska också på 3-årskalas och vi har köpt ett pärlset till vår kompis. Diverse träpärlor och tillhörande snören. Det tror vi kommer passa fin-fint (har själv en son på 4 och en dotter som blir 3 i juni).

• Smoppo

Jag va/är frälst i Min Lilla Ponny hästar..

• zazla

Jag har en tjej som är tre år och pyssel av alla slag är extremt poppis just nu!

• smugs

å tack för tipsen en fråga, var köper man dessa träpärlor med tillhörande snören?

och vilka butiker kan ni rekommendera i Stockholm?

• ACD

Kanske stora Legoklossar? Min 3-åriga brorsdotter älskar att bygga med sånna! =)
    Hon älskar också en bok som heter "Bajsplutten" eller nåt liknande där man kan spola i en toalett på en sida och höra ljudet. Hon skrattar så hon kiknar när vi läser den. =)

• Linda1976

Skippa Duplo, min dotter är 3,5 och har inte lekt med det på ett bra tag...

jag skulle säga pärlor (antingen pärlplattor eller halsbandspärlor)
    DVD-film
    bok
    PlayDoh
    kritor, block + nåt pyssel

Det är sånt min dotter gillar för tillfället iaf

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Vofflis

Pussel och målargrejor är ju alltid poppis, eller pärlor och pärlplattor. Några fina kläder kanske...

Svar på tråden Present till en 3-årig flicka