Present till en 3-årig flicka
Jag har inga barn än, är gravid och vi ska på 3-års kalas och undrar vad man köper för present till en 3-årig flicka?
Jag har inga barn än, är gravid och vi ska på 3-års kalas och undrar vad man köper för present till en 3-årig flicka?
pussel
Vingar och "trollspö" på H&M!
man kan ju köpa näsran vad som helst :)
våran tjej fyller 3 i juni och hon älskar sina dockor. så docksaker hade hon älskat att få.
duplo e ju kul. briojärnväg, utklädnngskläder, vattenfärger, fingerfärg, play-doo-lera e ju skoj!
Dottern fick en radiostyrd Hello Kitty på ett flygplan som åker på marken. skitsöt. den tyckte hon va rolig!
Min pojk är snart 3-
Pärlplatta med pärlor
Puzzel med träbitar som passar en 3åring. (mycket populärt)
Modell lera?
fingerfärg
kritor med block
en bra barndvd
Nä nu tog min fantasi slut..
Lycka till!
Vi ska också på 3-årskalas och vi har köpt ett pärlset till vår kompis. Diverse träpärlor och tillhörande snören. Det tror vi kommer passa fin-fint (har själv en son på 4 och en dotter som blir 3 i juni).
Jag va/är frälst i Min Lilla Ponny hästar..
Jag har en tjej som är tre år och pyssel av alla slag är extremt poppis just nu!
å tack för tipsen en fråga, var köper man dessa träpärlor med tillhörande snören?
och vilka butiker kan ni rekommendera i Stockholm?
Kanske stora Legoklossar? Min 3-åriga brorsdotter älskar att bygga med sånna! =)
Hon älskar också en bok som heter "Bajsplutten" eller nåt liknande där man kan spola i en toalett på en sida och höra ljudet. Hon skrattar så hon kiknar när vi läser den. =)
Biltema har jättebra pärlor! www.biltema.se/products/product.asp
Skippa Duplo, min dotter är 3,5 och har inte lekt med det på ett bra tag...
jag skulle säga pärlor (antingen pärlplattor eller halsbandspärlor)
DVD-film
bok
PlayDoh
kritor, block + nåt pyssel
Det är sånt min dotter gillar för tillfället iaf
Pussel och målargrejor är ju alltid poppis, eller pärlor och pärlplattor. Några fina kläder kanske...