• malin86

vill ha ljusbruna/mörkblonda slingor, är depend slingblekning bra då?

• Svar på tråden vill ha ljusbruna/mörkblonda slingor, är depend slingblekning bra då?
  • Cornbread

kör på mood slingblondering.

• malin86

är du mörkhårig och själv använt den?

• Cornbread

Jajemen..
    det är dock väldigt svårt att få ljusbruna slingor.. för de flesta färger bleker ngra nyanser

• malin86

alltså.. jag vill ju att dom ska bli rätt ljusa men inte för ljusa eftersom jag i mig själv är rätt mörk med bruna ögon och allt det. har det någonsin blivit åt det gula/orangea hållet? för det vill jag inte veta av

fler som vill svara? så har jag kanske lite att gå på innan jag bestämmer mig.

• Cornbread

Jag har haft de flesta hårfärgerna, brukar vilja ha olika skiftningar i håret så det blir lite liv i det. Brukar först färga det mörkt, sen lägger jag i många smala slingor i och då blir de ljusa, så hela håret får en mellanbrun mörkblond ton.. jättesnyggt, brukar få många komplimanger.. har sj bruna linser o tkr de e snyggt med kontrasterna ljust o brunt.

har aldrig fått gult resultat av mood, men av andra märken har jag de, så satsar alltid på mood

• malin86

vilken färg brukar du använda då du använder slingblonderingen? jag var i full gång att slinga mitt hår här om dagen men upptäckte att det var för svårt att bara göra på måfå och använda den där "mascaraborsten" som medföljde. Har du erfarenhet om ifall slinghätta är bra? Jag har ganska långt hår och har hört att det kan vara svårt óch trassligt. Men jag är ute efter naturligt resultat med många, tunna slingor.
    Låter snyggt som du gör. =)

• malin86

du har ingen bild på ditt hår som du kan skicka?

• Cornbread

Jo visst.. var ska jag skicka den?
    Jag använder alltid slinghätta jag med.. brukar platta håret före så att håret är lätt att dra igenom.

Mood slingblondering finns bara en färg av

• malin86

Går det att skicka här kanske?
    Slinghätta köper du alltså löst då? för det medföljer inte i mood väl?

Svar på tråden vill ha ljusbruna/mörkblonda slingor, är depend slingblekning bra då?