• Svar på tråden Vad har era barn under 10 år för mobil?
  • lyckligmamma

varför ska småungar ha mobil

• WhiteAngels

lyckligmamma skrev 2009-02-09 12:48:58 följande:

varför ska småungar ha mobil
    Jag ifrågasatte inte varför,jag frågade vad dom hade för en.
  • lyckligmamma

iofs, om debehöver ringa hem så... Jag hade köpt en hello kitty eller en annan billig mobil . finns för några hudnra. och kontantkort, aldrig abonnemang

• kaksmulan

Billiga mobiler till barn läste jag just en varning för! De strålar för mycket....
    Kolla om det finns någon bra mobil som strålar så lite som möjligt.

jag håller med lyckligmamma: kontantkort ska det vara!!!

Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • Donatella

Min nioåring har en väldigt enkel från Nokia som han fått av sin pappa mot min vilja men det har fungerat jättebra första dagarna var det bara mobilen som gällde men nu ligger den mest.

• lyckligmamma

kaksmulan skrev 2009-02-09 12:57:23 följande:

Billiga mobiler till barn läste jag just en varning för! De strålar för mycket....Kolla om det finns någon bra mobil som strålar så lite som möjligt. jag håller med lyckligmamma: kontantkort ska det vara!!!
    aahha ok
  • WhiteAngels

lyckligmamma skrev 2009-02-09 12:55:31 följande:

iofs, om debehöver ringa hem så... Jag hade köpt en hello kitty eller en annan billig mobil . finns för några hudnra. och kontantkort, aldrig abonnemang
    Visste inte att det fanns hello kitty ens...
  • WhiteAngels

Romantica1981 skrev 2009-02-09 13:00:32 följande:

Kontantkort och enklaste modellen. Förstår dock inte varför en 10-åring behöver en.
    Varför skulle dom inte behöva ringa för att meddela var dom är?Varför ska man inte som förälder kunna ringa och fråga var ens barn är?
Svar på tråden Vad har era barn under 10 år för mobil?