• Anonym (upponer)

blir så arg på mig själv!!

Jag har världens dilemma (känns det som iaf) jag har nu arbetat på min arbetsplats i 2 år och nu senaste 3 månaderna har jag fått kontakt med en tjej via jobbet, vi jobbar ihop när vi får tillfället i akt och messar nätter/dagar och helger! Vi var på fest i helgen och slutade med att vi hamnade i säng!! har aldrig haft sex med en tjej och aldrig tänkt på någon tjej. Vi kramades mest ;) och kläderna hade vi på oss :) men sen blev vi uppdragna från vår mysiga hörna! Jag bara längtar efter att få krama henne, mysa med henne ja ALLT! Det är en tjej som jag kan prata med om allt och hon med mig! hon har även sagt att hon älskar mig!! men allt är så fantastiskt inom mig men jag känner mig så illa tillmods och äcklad över mig själv (har inte något emot lesbiska) verkligen inte men känner inte igen mig själv helt enkelt.. :(

• Svar på tråden blir så arg på mig själv!!
  • Anonym (Mimmsi)

Men varför är du arg på dig själv för det?

• Anonym (upponer)

jag vet inte, jag har sambo och dotter (glömde jag tillägga) och är verkligen inte den som är otrogen!!! men sen hon kom in i mitt liv så får jag fjärilar i magen samt hjärtklappning!!

• Anonym (Mimmsi)

Aha...ok, men då förstår jag att du är arg på dig själv...Jobbig situation...Vet ju inte hur pass öppna du och din sambo är mot varandra, om det är något du skulle kunna prata med honom om?

• Anonym (upponer)

ne verkligen inte, han skulle tycka att jag var knäppare än jag redan är ;). blir tokig på mig själv! så fort jag ser henne så vill jag bara ha henne, krama henne ja allt! drömmer om henne... har blivit helt knäpp

• Anonym (Mimmsi)

Låter som en helt omöjlig situation....du vet ju inte om du verkligen är intresserad av henne. Det kanske bara är något tillfälligt och endast sexuellt. Lite drastiskt att offra sambon för det kanske....men det är det ju bara du som kan svara på....

• Anonym

Vill bara säga att jag känner igen mig ganska mycket....enda skillnaden är att jag har vetat om innan att jag är bi. Nu har jag träffat en tjej som är helt underbar! Jag drömmer och längtar efter henne hela tiden :( Min sambo vet om allt det här och för honom är det helt ok att vi träffas. Men jag känner mig endå så dum! Jag har fjärilar i magen hela tiden och så fort jag bara tänker hennes namn så hoppar mitt hjärta till! Sjukt!!! Får ont i magen av min kärlek och längtan efter henne...nu vet jag iaf att man kan älska två personer samtidigt...suck!
    Vad ville jag med det här då??? Svara och bara skriva av mig lite kanske :(
    Kram!

Svar på tråden blir så arg på mig själv!!