Törstig hela tiden
Är det fler än jag som är törstig hela tiden. Jag dricker som en häst (vecka 30) men har inte graviditets diabetes.
Undrar om detta är normalt?
Är det fler än jag som är törstig hela tiden. Jag dricker som en häst (vecka 30) men har inte graviditets diabetes.
Undrar om detta är normalt?
jag är gravid i vecka 17 och har varit extremt törstig hela tiden. enligt bm är det bara bra att dricka mycket.
ja, det är bara så jobbigt att få springa på toa hela tiden ; )
Oh så skönt och höra ett det finns fler=)
är i vecka 37 och har nog haft vatten noja i säkert 7 veckor, och som du säger så är det väldgit jobbigt eftersom toabesöken blir väldigt täta.
Har inte heller nån diabetes, blod/sockervärden är jätte bra.
Blir även väldigt torr i munnen ofta och även om läpparna.
men vatten är ju nyttigt så =/
Gravid i v 32 och är törstig som ett djur HELA TIDEN! Har varit det sedan v 15 ungefär mer eller mindre!
jag är i v 22 och har varit väldigt törstig länge.
kan det inte vara så att kroppen behöver med vätska då den har så mycket mer blod???
jag e också törstig för jämnan, vissa dagar är värre än andra.. ;)
Jag är också törstig hela tiden, har alltid flera vattenflaskor i kylen, har med mig en när jag är ute osv. Alltid en vid sängen när jag ska sova osv. Jag har bra sockervärden också.
Törstig konstant jag med! Har ständigt en 70 cl vattenflaska med mig och jag dricker minst en sådan varje natt....
Skönt att höra att fler än jag är lika törstiga.
Jag kan svepa ett stort glas vatten och vara lika törstig som innan ; ) men det verkar ju vara fler än jag i alla fall ; )
Är med törstig heeelatiden specillet på natten och morgonen då e jag sååå sugen på isss kallt vatten det måste var iskallt haha
här är en till som är galen i vatten och som tidigare skrev så vill jag ah is kallt vatten såååå gott ![]()
mellan v 32 och v 36 var jag konstant törstig hela tiden, drack vatten som en häst, nu har det dock lugnat ned sig....
fram till v. 15 någonting var jag hysteriskt törstig, drack säkert 3-4 liter extra vatten om dagen, förutom allt man dricker till maten osv. Bara att köra på, om kroppen vill ha det så ge den det :) Det har givit med sig nu, även om jag fortfarande är törstig ofta och alltid har med mig en vattenflaska.
åh, vad törstig jag blev nu!! Är i v.30 och kan oxå drick hur mycket osm helst.
V. 32 och bäljar i mig vatten...törsten försvinner inte ändå...
Jag har blivit töstigare för varje vecka som gått tycker jag. dricker som en häst:)Är i v 37 nu och halsar i mig dag som natt.
jag med, måste ha vattenflaskor med mig överallt. minst en i bilen och minst en i väskan
Samma här.... tror aldrig jag har druckit så mycket som nu.... jag har en dille på apelsin juice.... de e ju nyttigt...=) Vatten kan jag typ inte dricka för då kräks jag.... konstigt...jag har alltid älskat vatten=) ha ha....
Ps...jag e i vecka 30...DS