• Reglementet

Bröllopsfest efter fem år?

Om du får en inbjudan till en bröllopsfest, och förnyande av sina löften fem år efter att paret gift sig, vad tänker du då?

På bröllopet var inga bjudna alls, bara brudparet var där.

• Svar på tråden Bröllopsfest efter fem år?
  • LinaoMatilda

Förnyande av löften tycker jag låter lite som något man gör efter 50 år. Men kul med bröllopsfest.

• Nyfiken gul

Vad kul!!

Jag tackar givetvis ja!

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Moll

Jag tänker:

- yes, roligt med en fest!
    - nu har de sparat ihop tillräckligt med pengar för att bjuda alla de vill
    - oj, behöver dom redan förnya sina löften?

• Reglementet

Kanske inte förnya löftena, fast iofs, nu kan man ha med att man lovar stå ut med varandra även när man har barnkräk över hela sig.

• Snart sommar

Självklart tänker jag, vad kul att bli bjuden.

Ska ju själv göra så, när läge är

• Clobberella

Om jag har tid så går jag på festen, men jag skulle inte skämmas för att tacka nej, de har ju trots allt redan varit gifta i 5 år...

• Nyfiken gul
    Reglementet skrev 2009-02-09 21:36:59 följande:
    Kanske inte förnya löftena, fast iofs, nu kan man ha med att man lovar stå ut med varandra även när man har barnkräk över hela sig.
    asg - kan man få formulera sig sådär så är det absolut läge att börja fundera på att förnya sina löften här hemmavid...
    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Reglementet

Man kanske skulle göra lite sådana löften? Vi har ju fått barn sen vi gifte oss, kanske hade varit lite kul?

• Alvi

Då tänker jag att paret vill fira med vänner åtminstone DENNA gång, och firar såklart med dem!

Själv hade vi rätt stort bröllop - cirka 100 gäster och ddubbelbröllop, och vi ska fira igen efter tio år.

Svar på tråden Bröllopsfest efter fem år?