erfarenhet av permanent hårborttagning?
Hej!
Ska ta bort hela busken... : )
Tänkte om ngn har ngn erfarenhet av det.
Klinik, smärta och resultat?
Jag hade tänkt mig Laser & Estetik i örebro de använder Diode-laser.
www.laserestetik.se
Hej!
Ska ta bort hela busken... : )
Tänkte om ngn har ngn erfarenhet av det.
Klinik, smärta och resultat?
Jag hade tänkt mig Laser & Estetik i örebro de använder Diode-laser.
www.laserestetik.se
jag har gjort hela benen + bikini + under armarna och blev jättenöjd.
tog lite av "busken" också, men sparade också lite. Nu är jag glad för det, för att det kan ju bli problem om man får mycket svamp tex, håret skyddar ju och luftar.
Det som är, är att man aldrig får tillbaka håret igen.
Men jag är som sagt supernöjd med resultatet på sättet jag gjort det!
ja just det har jag hört om men hur mycket kan man spara... struntade du i några behandlingar så lite blev kvar på det viset eller lämnade du en "dunge" någonstans?
hur mycket kan man räkna med att lägga ut i pengar för benen?
hur många behandlingar
Kolla länken ovan de fixar även ben.
Jag har gått på tre behandlingar nu.
Där jag går gör man en behandling, sen en efterbehandlin, sen en behandling osv. Varannan gång är alltså efterbehandling. Jag ser redan jättestora resultat! Och jag har valt att spara en "landningsbana" iom att det är permanent borttagning.
Jag går i stockholm och dom rekomenderar ca 4 - 8 behandlingar. Och jag går ca var 4e vecka nu. Det känns ja... Men dom rekomenderar att man använder emlasalva innan så då blir det inte lika farligt.
Svarar gärna på fler frågor :)
ok tack
Kan man inte kolla hudtypen innan man slår på apparaten?
Jag ska nämligen göra det på onsdag nästa vecka. och vi har inte gått igenom ngn koll innan.
Ja jag ska inte sola och så ska jag raka mig.
Ta bort allt pubishår alltså? Ajj, tänk om du ångrar dig, eller får jättemycket problem? Håret i underlivet har ju faktiskt ett syfte, till skillnad från tex benen. Menar inte att låta som en moraltant, men tänk dig verkligen noga för. Kan du inte bara ta bort bikinilinjen eller så?