• Zsarah

Någon annan som har problem med barnens bokklubb?

Jag blev nyligen med i barnens bokklubb eftersom jag har hört så mycket bra om dem. Har fått 2 paket hem och i båda leveranserna har det varit fel. I första paketet så var det en bok som fattades och idag så fick jag hem mitt andra paket och det var helt fel. Inget av det jag beställde var med utan där fanns 2 böcker och en cd som jag inte ens hade beställt.
    Någon annan som har haft problem?
    Så 2 av 2 gånger jag har beställt så har det båda gångerna varit något fel. Börjar ångra att jag gick med i barnens bokklubb.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 14:13
    Ja så glömde jag, så hade de lagt mej i fel åldersgrupp för 6 åringar, så jag fick fel medlemstidning hem (man betalar ju för den och då vill man ju inte betala för fel, inte erbjöd dom sig heller att skicka den rätta åt mej) så då fick jag igen vara i kontakt med dom så de lag mej i rätt åldersgrupp.

• Svar på tråden Någon annan som har problem med barnens bokklubb?
  • Elli47

Äldste sonen har varit med några år där nu men vi har inte haft några problem alls! Det verkar som om du haft maximal otur!

• Sencha

VI har inte haft några problem. Varit med ca 1½ år.

Januari 2009: storebror har fyllt 5 år, lillebror har fyllt 6 månader
  • Zsarah
    Elli47 skrev 2009-02-10 14:00:21 följande:
    Äldste sonen har varit med några år där nu men vi har inte haft några problem alls! Det verkar som om du haft maximal otur!
    Det var precis det jag hörde, att barnens bokklubb fungerar utan problem, de har bra böcker (vilket de har) osv. Men jag skulle lika gärna köpa från adlibris och slippa krånglet med fel i leveransen.
  • Zsarah

Ja så glömde jag, så hade de lagt mej i fel åldersgrupp för 6 åringar, så jag fick fel medlemstidning hem (man betalar ju för den och då vill man ju inte betala för fel, inte erbjöd dom sig heller att skicka den rätta åt mej) så då fick jag igen vara i kontakt med dom så de lag mej i rätt åldersgrupp.

• sim2fil

Har alltid fungerat kanon de år vi varit med

• Sencha
    Zsarah skrev 2009-02-10 14:14:06 följande:
    Betalar för medlemstidningen?
  • Zsarah

Sencha skrev 2009-02-10 14:15:42 följande:

Betalar för medlemstidningen?
    Ja de måste man i finland åtminstone göra.
  • Sencha
    Zsarah skrev 2009-02-10 14:16:51 följande:
    Sencha skrev 2009-02-10 14:15:42 följande: Ja de måste man i finland åtminstone göra.
    Okej. Här är medlemstidningen gratis. (Om den kostade pengar hade vi nog redan gått ur.)
  • Zsarah

Sencha skrev 2009-02-10 14:17:48 följande:

Okej. Här är medlemstidningen gratis. (Om den kostade pengar hade vi nog redan gått ur.)
    Den kostar: medlemstidningen
    (Kostnad 195:- / år)

Så gissa om jag börjar bli irriterad på dom.
  • Zsarah

Zsarah skrev 2009-02-10 14:19:36 följande:

Sencha skrev 2009-02-10 14:17:48 följande:
    Den kostar: medlemstidningen (Kostnad 195:- / år) Så gissa om jag börjar bli irriterad på dom.
    Man fick välja om man ville ha tidningen eller inte, och det ville jag men då förväntar jag mej att få rätt tidning.
Svar på tråden Någon annan som har problem med barnens bokklubb?