• Emekal

Alla era roliga SMS!

Jag har en del roliga sms på mobilen ... Min kusin som skickar skämt lite då och då. Vill gärna dela med mig av dessa även om vissa redan hört dom !

Så kom igen nu! Leta upp mobilen och rota igenom inkorgen!

Här kommer en som jag tycker är rolig..

2 vänninor sitter och fikar när den ena berättar att en dag när hon kom hem från jobbet så fann hon sin man runkandes i köket.

-Fy va äckligt utbrister den andra vänninan förskräckt. Vad gjorde du då?

- Äh Jag sög av honom.

- Varför???!!!

- Ja det gör snabbare att borsta tänderna än att städa köket

• Svar på tråden Alla era roliga SMS!
  • Trolli

En lastbilschafför stannade vid ett rödljus, då en röd merca rullade upp brevid honom o ut kom en yppig liten blondin. Hon sprang fram till hans dörr,knackade på o chaffisen öppnade.
    -Heej. Mitt namn är Sofie o ja skulle bara tala om att din frakt rinner ut på gatan. Trafikljuset slår om till grönt o chaffisen körde vidare utan notisen om varningen. Den lilla blondinen körde efter i sin röda merca. Vid nästa rödljus tvingades lastbilen återigen stanna o mercan körde upp intill honom, ut kom blondinen, sprang fram till hans dörr, knackade på o han öppnade. -Hej Sofie här igen, minns du mig? jag ville bara tala om att din frakt rinner ut på gatan! Den här gången körde chaffisen snabbt ifrån mercan, så att han var långt före när de träffades vid nästa rödljus.
    När blondinen stannat brevid honom gick lastbilschauffören själv ut o sa: Hej, mitt namnn är Lasse, det är mitten av januari ojag kör saltbil.

• Emekal

Trolli: Haha den är ju bra den !

Mera tack!

• Ikisen

Ett par från Malmö satt och åt frukost på ett hotell, och där satt också ett par från England och ett par från USA.
    De hörde först engelsmannen säga:

- Can you pass me the sugar, sugar!

Det var fyndigt tänkte skåningen. Sen hörde han amerikanen säga:

- Can you give me the honey, honey!

Skåningen tänkte att detta var genialt. Han försökte tänka ut något liknande att säga till sin fru. Till slut kom det:

- Kan du ge mig mjölken, kossa!

• Emekal

Ikisen : HAHA.... den var helt underbar! Alltid skönt med ett skratt så här vid lunchtid

• snabbavinden

Läsar brev till Bullen.

Hej bullen jag är en kille på 15 år, varje gång min tjej suger av mej o jag kommer i hennes mun så kräks hon...
    Nu undrar jag, har hon ätstörningar??

• ta vad som helst då

Britta vaknar upp i sjukhusets uppvakningsal efter sin blygdläpps-förminskning. Brevid henne står tre blombuketter. En från hennes man, en från hennes barn och den tredje från en Tobias.

Hon känner dock ingen Tobias, så hon frågar doktorn vem det är. Han svarar; det är en annan patient som tackar för sina nya öron.....

Svar på tråden Alla era roliga SMS!