• Anonym (dumpa)

Hur gör man slut på ett snällt sätt?

Har varit tillsammans med en kille i ca 2 1/2 mån. Jag är inte kär, jag sakanr inte honom när vi är tillsammans och stör mig enormt på hans beteende i bland.

Ja han är trygg, snäll, har jobb osv..... Men jag vill ha passion, jag vill vara kär och längta efter personen. Det gör jag inte!

Han är jättekär i mig... Så jag vet inte hur jag på ett snällt sätt ska säga att jag vill avsluta vår relation? Jag vill inte han ska hata mig.....

• Svar på tråden Hur gör man slut på ett snällt sätt?
  • Anonym (dumpa)

Ingen som vågar dela med sig om råd

• Miss Scorpio

Säg som det är, fast på ett snällt sätt, att han är en jättefin kille men att du inte har dom rätta känslorna för honom och att det skulle känna oschysst att fortsätta bara för hans skull.

Han kommer säkert att bli ledsen, men varför skulle han hata dig?

Ärlighet varar längst.

• smulan 75

Gör det mellan 4 ögon och säg sanningen annars dyker den alltid upp förr eller senare.Bättre göra slut nu om du inte har känslor för honom,så han inte blir mer kär och tror att du känner likadant.

• Anonym (dumpa)

Tack!

Jag har ont i magen..... aldrig dumpat nån förr.
    Men jag vet jag inte har nått val. Kan ju inte vara tillsammans med honom för att vara snäll och för att han är trygg

• Anonym

Nej man kan inte vara tillsammans med någon man inte känner ngt för.
    Det bästa är som andra ovan sagt. Gör slut på ett ärligt sätt, tala om alla hans bra egenskaper men säg att du tyvärr inte känner något. Det är väl det bästa och rakaste. Att dra ut på det, hålla sig undan, vara otrogen osv är ju ett sämre alternativ.

Det är aldrig kul att göra slut men det är oundvikligt.

Svar på tråden Hur gör man slut på ett snällt sätt?