• Raka Pungen

Om man är oskuld vid 25 års ålder måste man ju ha något fel.

Eller vad anser ni?
    Detta gäller människor som trots att de inte har någon sträng trosuppfattning eller gravt handikapp fortfarande är oskulder vid vuxen ålder.

Jag tror att om man fortfarande inte lyckats få till det när man är 25, eller närmar sig 30, så är det ju nåt som inte står rätt till. Man måste ju vara extremt ful och socialt handikappad eller något. (Enbart fulhet räcker ju inte som orsak, alla har vi väl sett skitfula människor som har barn, på nåt sätt har ju även de fått till det nångång).

Vad tänker du om du får höra att t.ex. nån på ditt jobb är oskuld, trots att personen är vuxen?

• Svar på tråden Om man är oskuld vid 25 års ålder måste man ju ha något fel.
  • maddis88

Jag skulle tänka att det är vackert för människan sparar sig nog till den rätte

• grodanboll85

de kanske vill vänta på den rätta å hitta den de vill leva med tycker de är en fin sak varför ska man bli av med oskulden tidigt egentligen alla gör ju som de själva vill.

• Hexx

Jag vet en kille som är oskuld och han är över 25. Han vill helt enkelt inte ha sex med någon som han inte älskar och tänker dela resten av sitt liv med.

....han är ganska speciell och har en hel del märkliga tankar och saker för sig, men han är så jävla snygg att det är ett under att han inte har haft en massa tjejer.

• Arvegil

Jag skulle nog knappast klassa personen som "onormal" eller att "något inte står rätt till" bara för att man är oskuld vid 25-30 års ålder. Tycker att du verkar vara väldigt trångsynt?

• Nayeli

Jag skulle tänka: fy fan vad skönt att det finns folk som inte börjar knulla runt när de är 12 bara för att kompisarna gör det. ;P

• LyckaJones

Jag tänker att de troligtvis har en bra anledning till att de inte haft sex. Skulle själv gärna ha väntat längre än jag gjorde.

• BrideOf Rocky

jag kan tycka att det är synd om den personen eftersom sex är underbart, men tillfället kanske aldrig infann sig.
    Man är blyg, har dåligt självförtroende, inte vågat komma ut ut garderoben, blivit sexuellt utnyttjad och därför inte vill ha sex.

Fulhet tror jag inte har med saken att göra.

Sidfötter är för bögar www.shitvadjaghatar.blogg.se
  • Hexx

Han har även haft ett förhållande som varade flera år, men de hade inte sex. Stackars henne...

Hexx skrev 2009-02-11 10:10:28 följande:
    Jag vet en kille som är oskuld och han är över 25. Han vill helt enkelt inte ha sex med någon som han inte älskar och tänker dela resten av sitt liv med. ....han är ganska speciell och har en hel del märkliga tankar och saker för sig, men han är så jävla snygg att det är ett under att han inte har haft en massa tjejer.
  • Birgitta2

Det finns fortfarande människor som faktiskt väntar på "den rätte". Att ha en sån syn på människor att "hon/han är oskuld, 26 år.. nä fy fan, han/hon måste vara idiot och den kan man inte umgås med". Usch och fy.

• SIN74

Har du tråkigt? Kul att starta en tråd som den här. Den väcker debatt.
    Det är upp till var och en hur den väl göra. Jag vill inte veta folks sexuella historia.

Svar på tråden Om man är oskuld vid 25 års ålder måste man ju ha något fel.