jaaaaaaaa!!!!!
Hej hej!
Vill bara dela med mig av min lycka. Min lilla groda på snart 14 månader somnade igår kväll och idag nu till middagsvilan i min famn....och jag satt bara helt stilla!!!!! . Tog 10 minuter igår kväll och 5 minuter idag.
Som grädde på moset sover han bättre än han någonsin gjort på nätterna. En hel vecka nu med hela nätter utan minsta korta lilla uppvak
Är detta min lilla "kan-inte-komma-till-ro-och-vill-inte-sova-pojke" . Samma pojke som inte somnade vid amning. Samma pojke som inte somnade i bärsele utomhus eller i bil. Samma pojke som har fått vaggats upprätt vid varje sovtillfälle sedan han föddes?! Samma pojke som var tvungen att sova all dagssömn i bärsele, inomhus, under total stillhet tills han var 8 månader?! Samma pojke som vi periodvis har suttit och guppat i famnen på pilatesboll i sådär en timme mitt i natten?! Samma pojke som fortfarande vägrar att luta sig bekvämt tillbaka i vagnen (som han äntligen slutat totalvägra) utan sitter upprätt och sover hängandes över "magpinnen" när han bara inte kan hålla ögonen öppna längre.
Givetvis kommer det att komma fler perioder med usel sömn, men det händer ju faktiskt saker ibland!