• Stargirl

odd molly - tråd?

Finns det någon sådan för oss som älskar Odd Molly och kan spendera allt och lite till på dessa underbara kläder? Vore kul att samlas i en tråd och tipsa varandra om olika plagg som passar med Odd Molly från andra märken samt länka till bra sidor där man kan köpa Odd Molly kläder.

Finns det flera som mig?

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-17 09:10
    Web butiker som säljer Odd Molly.

www.sidandsally.com
    www.milkandhoney.se
    www.country-dreams.se
    www.tintinstyle.se
    www.stayhard.se
    www.nicco.jetshop.se
    www.redheofsweden.se
    www.folkart.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-17 09:11
    www.ajabajakids.se
    www.need2have.se
    www.juniform.se
    www.gallerielverket.se
    www.havenstockholm.se
    www.fashionabelle.se
    www.missgreta.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 18:23
    www.madsogmille.dk
    www.marengs.com
    www.fashion-secrets.com
    www.butikcha.dk/pokergirl.blogg.se
    www.bohemiadesign
  • Svar på tråden odd molly - tråd?
  • Stargirl

Ingen som tycker detta verkar kul

• Siabellon

Men gud! jag är med! jag ÄLSKAR Odd Molly! Var till deras nyöppnade butik i lördags i sthlm. Har du varit där?
    Jag har adresser till massor av webbsidor som säljer OM då det inte vimlar av återförsäljare i vår stad.

Har du sett overallen Agnetha? I rosa velour - den är så söt o rolig men jag är så osäker på strl då jag är 3a upptill o 1 eller 2 nertill.

• Sophie81

Hej,
    jag älskar också odd molly köper mest deras kläder i olika butiker i sthlm. har mest koftor och tunikor. storstädade även min garderob för någon vecka sedan då hittade jag en gammal träningsoverall, kanske 7 år gammal, som var från odd molly. Inte alls den stilen som de har nu på sina kläder. När jag köpte den så kände jag inte till märket alls. Den var verkligen jätteful

• Lilla skruttis

Jag älskar också Odd Molly och skulle bli jätteglad om jag kunde få lite tips på webbsidor som säljer Odd Molly då det finns väldigt litet utbud i min stad tyvärr.. Var ligger deras nya butik i sthlm?

• Pokergirl

Glömde www.zoovillage.com.

Ni har väl inte missat att OM kommer med en hudvårdsserie i år? Dom samarbetar med CCS och kommer att lansera body lotions, hand och fotkräm, duschkräm och läppbalsam.

• Sophie81

den nya odd molly butiken är väl den på NK? Jag är mammaledig just nu och har kanske missat att det dykt upp någon mer på senare tid. Jag handlar annars mycket odd molly på olika butiker i vasastan.
    kollade in hemsidorna, men jag älskar att gå runt och shoppa och prova kläderna, haha. Fast det är ju jättebra om man inte hittar en speciell sak i sin strl...men då brukar jag springa runt till olika butiker och leta för att sen tillsist ringa runt till olika butiker som säljer odd molly. Hittar jag den inte vill jag på något sätt ännu mer ha den. Herregud är kanske lite knäpp?

• Siabellon

OMs alldeles egna butik ligger på Humlegårdsgatan 13! Den var jättefin och hade mycket snyggt! Det var bara 4 provrum så i lördags på premiären var det liiiiite trångt! Men jag älskade butiken så det blir ett besök där varje gång man är till sthlm - garanterat!

andra sidor som säljer
    www.ajabajakids.se
    www.need2have.se
    www.juniform.se
    www.gallerielverket.se
    www.havenstockholm.se
    www.fashionabelle.se
    www.missgreta.se

kommer nog på flera. har några utländska också. en av mina jackor blev billigare att beställa från USA än att köpa den här. Knäppt va?

Håller med nån som skrev att man höjer på ögonbrynen åt vissa plagg men sen finns det riktiga go´bitar också. Är så sugen på Agneta, velouroverallen i rosa. Lite MissPiggy goes Abba typ. Ful på nåt sätt men jag ÄLSKAR den. Är 3a upptill o 1 lr 2 nertill så en overall är svårt att veta strl på oprovad...

• Stargirl
    Siabellon skrev 2009-02-15 21:02:15 följande:
    Men gud! jag är med! jag ÄLSKAR Odd Molly! Var till deras nyöppnade butik i lördags i sthlm. Har du varit där?Jag har adresser till massor av webbsidor som säljer OM då det inte vimlar av återförsäljare i vår stad.Har du sett overallen Agnetha? I rosa velour - den är så söt o rolig men jag är så osäker på strl då jag är 3a upptill o 1 eller 2 nertill.
    Jag har inet varit där ännu. Köper ofta mina kläder fårn www.ajabajakids och från 2plan i Mälarhöjden (fysisk butik). Gillar att gynna den "lilla" butiken hellre än att köpa i konceptbutiken. Men kommer helt klart att besöka den då de kommer att ha stort sortiment och mycket storlekar.

Jag är 0 på allt förutom koftorna som jag vill ha stl 1 på så jag kan ha en skjorta eller liknande under om jag vill.

Mitt senaste köp är koftan med knyt i grönt med lila knyt SÅ fiiiiin. Köpte även ullkoftan i samma modell i vintras men den är så "ullig" att den knappt används.
Svar på tråden odd molly - tråd?