Carlanderskatöserna- gravida
Här kan vi prata om våra graviditeter
Här kan vi prata om våra graviditeter
Jag börjar självklart med en lista för jag älskar listor
BF OKT
9 Lilla strumpan
Ahhh, jag måste ju kolla läget lite här bara
Har du slutat blöda lilla Strumpan???
Jag är totalt vidskeplig och vågar banne mig inte hoppa in i någon gravidtråd förrän läget förhoppningsvis verkar lite mer stabilt för mig. Jag viiiiiillll hit!!!
Jag har slutat blöda och försöker hoppas på det bästa.
Var supernojjig för MA till typ v 18 förra gången.
Försöker nu inta bästa attityden á la "jag väntar barn inte missfall"
Första steget är dock vul den 25:e..
Är också lite vidskeplig så jag hoppar in här först på fredag, vår officiellt testdag
Kul med en sådan här tråd förresten, lilla strumpan
Och det är klart att du också ska hit Strawberry!!! Håller verkligen tummarna att det ordnar till sig med blödningarna.
Sådär, nu vågar jag äntligen joina er här
Den 5 mars blir det VUL. Ska bli såååå spännande att se om det är en eller två
Väntar du också syskon lilla strumpan? Vi har en kille som är 21 mån nu.
BF OKT
9 Lilla strumpan
20 Turbon
Underbart att du är här!!
Vår kille är drygt 9 mån..
Tyvärr flickor, det blev ett minus för mig imorse, så den här gången är det över för mig.
Hoppas på att kanske få hamna här senare i år. Skall bara bli lite rikare och helst smalare först! Jag kikar nog in och ser hur ni har det ibland. Alla min bästa lyckönskingar till er så länge!!!!!
strawberry, jag hoppas verkligen du kommer hit snart.. kramisar
Turbon: Hur mår du? Hoppas såklart på två
Jag känner ingenting...
Vi hoppar över hit:
www.familjeliv.se/Forum-7-139/m41466796.html
Ska inte få titta på mina små förrän i v 16, 16/3, och de känns inte av heller, men jag blöder lite, det känns inte helbra, är i v 14 nu.
Fy vad jobbigt att behöva blöda, vad säger det på kliniken? när var du på vul senast? Kan du inte tjata dig till att få komma tidigare.
"Jag kan inte se någon anledning till att du blöder" sa hon när vi var där sist...så BRA då, men jag GÖR ju det i alla fall!
I fredags kl 11 ringde jag och tjatade på dem i Skövde, och de fixade en tid på gyn samma eftermiddag halv två! Sorry sa jag, hinner knappt dit tills dess och har ingen barnvakt. Jag skulle få återkomma nästa vecka. Sedan dess jag ringde har det inte blött alls! Då känns det ju lite konstigt att åka in, och de kan ju ändå inget göra om det gått snett. Jag väntar väl, om det håller sig så här, 16/3 ska jag ju dit ändå.
Då håller vi tummarna för att det inte kommer något mer..
Det gick bra! Hade ingen tid att skriva så mycket igårkväll.
Båda mina lever och sprattlar, är likastora på RUL v 17.
Huvudena var 38 mm, och lårbenen runt 23 tror jag! Dåligt minne...
Jag fick inte med nåt papper med mått på tyvärr.
De låg en till höger, en till vänster med huvudena mot mitten.
Fruktansvärt rörigt med två alltså, de hoppade som tokar! BM hade fullt sjå med att veta var hon var, och vilken hon mätte på. Kompisen och jag fick säga till henne flera gånger
Den ene låg med ryggen till nästan hela tiden, men gick att mäta på iaf.
Den andre låg i profil, så man kunde se att den drack fostervatten, flera klunkar! Det såg ut som om den hade snopp, inte så underligt, det är säkert två grabbar, för jag har ju redan tre...haha!
LYCKA!!!
Var bara tvungen att berätta det!
Kramar från en lycklig Barbamamma!
Nu har jag lagt in dem i mitt galleri iaf, det är samma baby på de tre nedersta bilderna, båda på den längst upp på vänster.
Härligt bondfia Tänkte på dig härom dagen att jag måste skriva och fråga hur det gått..