• Crown S

Stjärntapet från Midbec???

Nån som vet om man ännu kan få tag på stjärntapeten i mörkblått med stora vita femuddiga stjärnor på? Fanns åtminstone tidigare, men nu då jag ser på Midbecs sida verkar den finnas bara i limegrön och rosa? Eller vet nån om det finns nån fin stjärntapet nån annanstans? Min stora pojke skulle såå gärna vilja ha stjärntapet i sitt nya rum, men det får inte vara flerfärgat o plottrigt, utan just en sån som typ Midbecs...

• Svar på tråden Stjärntapet från Midbec???
  • Limefrukt

Ring midbec och fråga! Kanske färgen har utgått, men de fortfarande har ett lager?

*~*~* BF 17 juni *~*~*
  • Crown S

Ja, det kunde jag ju göra!

• PID

Jag tror inte att dom har alla färgerna uppe på hemsidan. Bättre att kolla i butik.

• Lily Lily

Köpte den mörkblåa i fredags så den finns kvar. 349 kr/rullen gav jag.

• Crown S

Oj, vad glad jag blir om den finns!!! Tänkte inte på det, trodde av nån anledning att de skulle visa alla färgerna på hemsidan! Tack till er, ska genast gå till butik o fråga!

• Karisma

Jag har köpt en till min sons rum. Fast det är inte den ni pratar om, den är beige/vit i botten och har små (ca 1cm) blå stjärnor över hela tapeten.

/K

• Centrina

Jag kollade också på midbecs stjärntapet men den fanns inte i den färg jag ville ha. Så jag målade väggarna och gjorde sedan stjärnschabloner! Det blev jättefint och alla frågar var jag köpt de fina tapeterna någonstans :) (sen blev det ju väldigt billigt också)

• Crown S
    Svar på #7
    Har du nån bild så jag kunde få se??? Varifrån är den tapeten?
  • Crown S

Centrina: Va det just mörkblå med vita stjärnor du också ville ha , eller? Vad smart att måla med schabloner, men är det inte svårt att få det bra, att det inte blir klottigt? Kunde du visa en bild på det du målat? Blev nyfiken ju...!

Svar på tråden Stjärntapet från Midbec???