• Anonym

Sexspelet, förspelet eller vilket är bäst?

Är sugen på att köpa något sådant spel..men vet inte vilket jag ska välja
    Någon som spelat som har tips?

• Svar på tråden Sexspelet, förspelet eller vilket är bäst?
  • Anna81

vi har förspelet och monogami (stavas?)
    Förspelet är kul men man blir lite fnittrig, vi kunde inte ta det på allvar kändes det som, men det var kul ändå.
    Monogami var där emot ett superspel, det tar lång tid att spela, inte alls som förspelet som går super snabbt att spela :)

Hoppas du hittar nåt du gillar, det är ganska kul med sånt :)

• Anonym

Anna81 skrev 2009-02-12 06:58:46 följande:

vi har förspelet och monogami (stavas?) Förspelet är kul men man blir lite fnittrig, vi kunde inte ta det på allvar kändes det som, men det var kul ändå. Monogami var där emot ett superspel, det tar lång tid att spela, inte alls som förspelet som går super snabbt att spela :) Hoppas du hittar nåt du gillar, det är ganska kul med sånt :)
    Vad är det ungefär förnåt man ska göra?
    Är väldigt blyg (vi träffades ganska nyss) så jag vill ju inte köpa något som jag sen inte vill spela
  • Anna81

Anonym skrev 2009-02-12 07:13:37 följande:

Anna81 skrev 2009-02-12 06:58:46 följande:
    Vad är det ungefär förnåt man ska göra?Är väldigt blyg (vi träffades ganska nyss) så jag vill ju inte köpa något som jag sen inte vill spela
    hihi jag hade nog inte spelat nåt av dom 2 spelen med någon ny, jag har varit i hop med min sambo i 2 år, och det var lite pinsamt ändå :)

man får ju självklart göra lite porriga saker, och strippa å sånt :) pinsamt är det men kul :d
  • Anonym

Köpt, men aldrig använt.
    Patetiskt dåliga.

Svar på tråden Sexspelet, förspelet eller vilket är bäst?