Fixoni´s barnkläder var köpa ?
gick in på deras hemsida Fixoni.dk men det värkar inte som man kan beställa därifrån... men i övrigt någon som har handlat barnkläder med fixoni hur tycker kvaliten på kläderna är ?
gick in på deras hemsida Fixoni.dk men det värkar inte som man kan beställa därifrån... men i övrigt någon som har handlat barnkläder med fixoni hur tycker kvaliten på kläderna är ?
Har sett dem på babyproffsen men mest verkar finnas på cubus.
:O
Har aldrig sett dessa färgglada bodys m.m. på cubus
Cubus har blivit så annorlunda när det kommer till barnkläder under 1 år... förut hade dom lagom men nu finns det inget och det som finns, aa finns för tjejer...
här i borås finns en affär som endast säljer fixoni kläder men har aldrig varit där så vet inte hur stort utbudet är.
linusochlotta.se har en del fixoni om jag inte minns helt fel.
Deras pyamas är det bästa jag vet till ungara. Billiga och sköna. Dock jätte svåra att få tag i men brukar lyckas ibland när jag söker runt på nätet. Bariniallt hade förut men nu när jag best till dotter fick jag best från en annan sida i danmark.
Babyjoy verkar ha haft dom förut iaf. Man kan ju kanske höra av sig och fråga om det kan ta in mer?
www.babyjoy.se/29_fixoni
oop sorry, såg att det var en gammal tråd nu. Letade efter inlägg om Fixoni och hamnade här :)