1års kalas!
Hejsan!
Min son fyller snart ett år och vi tänkte ha ett lite kalas. Det blir mest vänner som har barn i olika åldrar, en del små barn en del äldre. Jag skulle vilja ha lite tips på vad ni gjorde, och bjöd på :) Massa förslag tack!
Hejsan!
Min son fyller snart ett år och vi tänkte ha ett lite kalas. Det blir mest vänner som har barn i olika åldrar, en del små barn en del äldre. Jag skulle vilja ha lite tips på vad ni gjorde, och bjöd på :) Massa förslag tack!
Vi gjorde inget särskilt. Hyrde en lokal så att barnen kunde springa runt och tjoa o leka bäst de ville utan att störa någon.
Bjöd på korv med bröd och tårta.
varför göra så stort?
eller det är svårt att låta bli
vår dotter blir 1 nu den 18e, vi kommer ha tre kalas för att det inte ska bli så rörigt på en å samma gång.
Barnen som vi i samma föräldrargrupp fick ska firas sammtidigt, behändigt än att behöva flänga runt så vi sammlas å byter en present.
Släkten kommer en dag
Å alla andra barn i hennes ålder vi känner kommer en dag.
Lekandet å så tror jag barnen sköter själva så det är ingenting vi kommer planera eller styra men då är det för att barnen utanför släkten är mellan 0 å 2 år..
Vi kommer att ha frukttårta, kakor till de som äter det och fruktsallad till de minsta och majskrokar
Vad sägs om lite tårtor och bullar i tyg som barnen kan leka med?
www.bombadill.se
Min lilla tjej älskar deras prylar.
Tugg och tvättvänliga är dem också...
Jag är såld på dem! jag önskar jag var barn igen så man kunde leka med sånna saker utan att verka muppig..