• Israeli2000

    Blivande pappor i uppsala

    Blivande psppor i Uppsala, finns ni därute?, vore roligt att lära känna er. Själv blir jag pappa i juni(nr2)

  • Svar på tråden Blivande pappor i uppsala
  • KPJ

    Bor inte i Uppsala men "bara" 4½ mil därifrån = Enköping.
    Är ganska ofta i Uppsala; min frus bästa kompis med man bor där, i Nyby.
    Jag fyller 39 i år.
    2 barn - pojke som fyller 9 i år & flicka som fyller 6 i år.

  • Israeli2000

    Hej, ok ja Enköping är ju inte så långt härifrån. Själv bor jag i Salabacke med min fru, 1 barn+ 1 till på väg. Vi har dock precis köpt hus iVattholma utanför Uppsala, så om en månad går flyttlasset

  • Tyrell

    Inte Uppsala men inte heller långt borta. Märsta ända ute vid Knivstagränsen. Går just nu hemma med nummer 2 som kom augusti förra året. Storebror fyllde just 3 så här är det lugn och harmoni som präglar vardagen

  • Israeli2000

    Tyrell: Hej, ok, ja det är ju inte så långt från Uppsala det heller. Låter mkt bra med lugn och harmoni, det vill man ha. Vi får ju nummer 2 i juni. Har inte bestämt hur jagska ta ut pappaledigheten än, men det blir inte allt i ett svep, funderar på fredag eftermiddagar till att börja med i alla fall.

  • KPJ

    Israeli2000 skrev 2009-02-17 14:39:46 följande:


    Hej, ok ja Enköping är ju inte så långt härifrån. Själv bor jag i Salabacke med min fru, 1 barn+ 1 till på väg. Vi har dock precis köpt hus iVattholma utanför Uppsala, så om en månad går flyttlasset
    Ok, trevligt

    Var i Salabacke bor ni? Min frus gammelfarbror bodde på Källparksgatan.
  • Israeli2000

    Ok! vi bor på murargatan 14,men vi flyttar om en månad ungefär, till vattholma. Ja källparksgatan är ju inte så långt härifrån. Vad händer annars i helgen då?

  • KPJ

    På lördag ska vi, hela familjen, klippa håret.
    På söndag ska vi hälsa på svärfar.
    Vad gör ni i helgen då?

  • Israeli2000

    kpj: imorgon blir det lite utgång på kvällen. Det blir krom, frugan lyssnar på hårdrock så hon gillar det, jag lyssnar inte på det längre, men det brukar vara folk man känner där, så det är ganska kul.
    På söndag, ska vi klippa oss hos en kompis som brecis utbildat sig till frisörska.

Svar på tråden Blivande pappor i uppsala