• lillsnurpan

Vår 3åring vill ha ett molly mus kalas, hur ordnar man ett sådant, finns det speciella saker med molly mus att köpa, någon som vet??

Någon som kan ge bra tips på hur man kan göra ett molly mus kalas. Min syster har lovat att kä ut sig till moll mus, hur gör man det bäst?? Någon som vet var man kan köpa molly mus saker, vår 3 åring älskar moll mus!
    Bra tips på presnter till en 3åring??

• Svar på tråden Vår 3åring vill ha ett molly mus kalas, hur ordnar man ett sådant, finns det speciella saker med molly mus att köpa, någon som vet??
  • Lunas

Jag gogglade lite och det verkar inte finnas några speciella födelsedagsgrejer med Molly mus direkt. Hittade bara dockor och några presentpåsar, men det var inga svenska sidor.

www.petitesouris.co.uk/acatalog/Maisy_Mouse_Birthday_Cards.html

www.cakes-you-can-bake.com/maisy-mouse-birthday-cake.html

www.castlemerebooks.com/WebStore/Maisy.html

Annars får ni får ha lite fantasi..måla upp bilder av Molly, klistra på bilder på vanliga pappmuggar, ha leken, sätta svansen på Molly kanske.. Svårt det där med att klä ut sig till en mus...hehe...det hade jag inga ideér för..

• lillsnurpan

Var runt och titta efter Molly mus saker i stan, och jag hittade inga! Hitta papperstallrikar med möss på, mugggar och servetter fanns inte så det får väl bli enfärgade!
    Men jag vet inte hur jag ska kunna köpa Molly mus till henne, det är de hon vill ha i 3års present!
    Fler tips inför vårt Molly mus kalas tas tacksamt emot!!
    Någon som har någon annan bra idé på vad man kan ge en 3 åring tjej som inte önskar sig något speciellt!!
    Någon som vet var man hittar Molly mus vykort eller kläder i Sverige!!!

• Rustis

Kanske . Köpa en vit pappersduk som ni klistrarmollymus bilder på. Som ni skrivit ut bilder från nätet. På så vis lagar ni en egen molly mus bordduk.

• lugnåsbo
    http://www.maisyfunclub.com/

finns kanske lite att hämta här... t.ex. sätta svansen på molly mus.

Har haft molly musvykort här hemma men använt dom, vet ej var jag köpt dom.
    jaja nu har jag bytt....
  • lugnåsbo

kanske det var gallerix som hade vykortet??

jaja nu har jag bytt....
Svar på tråden Vår 3åring vill ha ett molly mus kalas, hur ordnar man ett sådant, finns det speciella saker med molly mus att köpa, någon som vet??