Hjälp mig komma på en liten överraskning som kan levereras på lördag
Skit, jag är ju en aning sent ute. Precis som vanligt.
I helgen åker mamma och pappa till Stockholm för övernattning på hotell. De ska fira att det var 40 år sedan de träffades.
Nu, sådär lagom jättesent kommer jag på att jag vill skicka något till dem som levereras på lördag. Det räcker med ett kort egentligen, jag har kommit på ett rim att skriva i korter.
Men var hittar jag en sida där jag kan beställa kortet så att det kommer fram på lördag?
Eller har ni förslag på något annat skoj man kan hitta på för dem? Choklad och blommor går ju att skicka men jag använder det som sista alternativ.
Kanske kan jag höra av mig till hotellet och beställa tex skumpa. Men det tråkiga då är ju att dom kommer att vara ute på kvällen och äta och dricka, och säkerkligen hitta ett mysigt ställe att dricka champagne på. Dom har nog inte tänkt att sitta på rummet speciellt mycket. Sen kan dom ju alltid ta med sig flaskan hem då såklart, men det känns iaf inte som "rätt" grej.
Helst vill jag få iväg ett kort med teten jag har skrivit. Men det var det där med leverans på lördag.
Gah, hjälp mig med förslag! Min hjärna är inte så hjälpsam just nu, jag har kört fast. Har ni några fiffiga förslag på överraskning?