• Anonym

Kiss som luktar sött-vad är fel?

Min urin luktar väldigt mycket och sött. Vad kan det bero på? Är gravid. Kan det vara diabetes? Någon som har erfarenhet?

• Svar på tråden Kiss som luktar sött-vad är fel?
  • olandstoken

ska du till bm snart? man brukar alltid kolla glucos i urinen då. är du mycket törstig?

• Anonym

Ska till bm om 1,5 veckor. Tror du att det kan vara diabetes? Är det farligt att vänta då?

• olandstoken

jag tycker att mitt kiss luktar anorlunda än innan jag blev gravid och jag har aldrig haft glucos i mitt urin.

OM det skulle vara grav. diabetes, vilket troligtvis INTE är, så kostbehandlar man det oftast. så ät lite mindre sött nu innan du ska till BM. Är du mer törstig än vanligt? kissar onormalt ofta och mycket?

jag tror inte att det är någon fara, och om du ska dit om 1,5 vecka så ska du inte oroa dig! som sagt mitt kiss luktar och ser annorlunda ut nu än innan jag blev gravid.

• Anonym

Ok, får försöka med det!

• 1111

När jag vet med mig att jag ätit mycket socker. Godis, bullar och läsk och sånt. Oavsett om jag är gravid eller ej. Då tycker jag att mitt kiss luktar typ kalaspuffar... och det är nog väldigt vanligt att det luktar sött om det är så att man smällt i sig massa godsaker... säkert inget att oroa sig för.

Svar på tråden Kiss som luktar sött-vad är fel?