• Anonym

Hur gör man sex skönare

Hur gör man penetrerande sex skönare? Jag känner ingenting, eller ja, det känns ju när den åker ut och in, men det är inte skönt. Jag kräver inte att kunna komma av bara vaginalsex, men det vore ju trevligt om det i alla fall vore SKÖNT. Gör knipövningar och hoppas att de ska ge resultat... finns det något mer man kan göra? Jag smeker mig själv under samlaget, och jag kan komma då, men själva penetrationen känns ändå inte skönare än vanligt. Det har alltid varit så här, så jag börjar undra om det är något fel på mig.

Mvh

• Svar på tråden Hur gör man sex skönare
  • Anonym

Har varit så för mig oxå förut. men nu när jag fått barn vid 30 har det ändrats efter det och är jätteskönt! Har inget tips dock:(

• Anonym

oj, intressant att det blev bättre för dig efter att ha fött barn... planerar inget sånt på flera år, så det vore trevligt om jag kunde hitta något som gör det bättre NU.

• Anonym

Nej det kan jag förstå, palla vänta tills dess:) Puff puff har nån nåt tips??!! Kanske bara är så för vissa och man får finna sig vid att ha skönt via slick och smek istället.. Men det är ju väldigt mkt najsare om det känns även av penetreringen..

• Anonym

det är tråkigt, för det gör det ju mindre intressant för min kille också... han vill ju att jag ska njuta också

• Anonym

en penisring med klitorisstimulator är alltid skönt, gör dock inget för penetreringen.

• Anonym

Om du vill ha råd som allting fungerar för mig utan att behöva använda krångliga penisringar din sambo ev inte gillar. Det finns en salva du kan smörja in med ca 30min innan sex ifall du kan planera det lite halvt sådär.

Förutom det kan du testa att när ni har sex (missionären) spänn mag och rumpmusklerna och tryck upp dig mot honom, då kommer han bättre åt klitoris och det kommer att kännas mer.

Annars, om du rider honom är det ett jättebra tillfälle att testa att röra dig åt olika håll, spänna muskler/slappna av.

I andra fall finns det andra krämer med som du smörjer in innuti dig och gör att det svullnar och du ska "bli som oskuld igen" men ur din synvinkel kan det hjälpa så du känner lite mer...

Lycka till!

• Anonym

Om du vill ha råd som allting fungerar för mig utan att behöva använda krångliga penisringar din sambo ev inte gillar. Det finns en salva du kan smörja in med ca 30min innan sex ifall du kan planera det lite halvt sådär.

Förutom det kan du testa att när ni har sex (missionären) spänn mag och rumpmusklerna och tryck upp dig mot honom, då kommer han bättre åt klitoris och det kommer att kännas mer.

Annars, om du rider honom är det ett jättebra tillfälle att testa att röra dig åt olika håll, spänna muskler/slappna av.

I andra fall finns det andra krämer med som du smörjer in innuti dig och gör att det svullnar och du ska "bli som oskuld igen" men ur din synvinkel kan det hjälpa så du känner lite mer...

Lycka till!

Svar på tråden Hur gör man sex skönare