• Anonym (skit också)

Fy faaan!!!

Har ingen aning om någonting nu :( Det är så här. Jag har blivit fruktansvärt kär i en tjej. Vi har träffats i ett år snart och haft sex och umgåtts som vanliga kompisar. Hon har verkligen blivit en jättebra vän! Nu är ju bara problemet att jag har sambo(han vet om allt och det är okej med honom att vi träffas) och hon är singel. Nu är bara problemet att jag kan bara inte förstå mig på henne....ena dagen är hon hur gullig som helst! Säger underbara saker till mig och får mig verkligen att må bra! Sen nästa dag kan hon undvika mig totalt. Om jag börjar prata med henne på msn kan hon bara helt enkelt strunta i att svara, när hon dagen innan var hur söt som helst. Fattar verkligen ingenting! Ibland känns det som att hon bara utnyttjar mig medan nästa dag känns allt helt fantastiskt :( Är så jäkla förvirrad så jag vet ingenting :( Finns det någon som kan ge mig råd eller bara säga vad ni tycker jag ska göra....

Det blev visst lite långt, förlåt!

• Svar på tråden Fy faaan!!!
  • CariDee

kanske hon vill ha dej helt o hållet men du har en sambo så det går inte?

• Anonym (skit också)

Nej alltså jag tror inte att det är så. Hon är väldigt öppen av sig och vi har pratat mycket om vår "relation" och båda är överens om att vi inte ska bli ett par....men jag förstår det ändå inte, hur kan hon vara så olika från dag till dag! Hon vill också ha ett förhållande med en man, det låter säkert skitdumt det här, men jag kan inte förstå varför hon ena dagen är jättegullig och nästa så konstig! Hon säger att hon vill ha mig i sitt liv för alltid och ändå beter hon sig så konstigt. Rörigt blev det nu....förlåt!

• Anonym (eeh)

hon kanske inte ignorerar dig på msn, hon kanske bara inte sitter vid datan.. sånt händer ju faktiskt.. tror inte du behöver oroa dig över de.. klart att de kan kännas så ibland om man skriver till nån å denne inte svarar men sånt händer ju...

• Anonym (lesbisk)

Det är inte så ovanligt att det blir problem med den där typen av relationer. Jag hade en relation i nästan fyra år med en som ville ha ett öppet förhållande. Jag var kär och ville bara vara med henne men sa att det var okej för att jag inte ville förlora henne. Med andra ord är det inte så säkert att ni är så överens om att ni inte ska bli ett par som du tror. Det är en sak att vilja vara ihop med en man, det är en annan sak att vara kär i en tjej. Vad hon vill och känner KAN vara olika saker. Nu vet jag ju å andra sidan inte om hon ens är kär i dig, det säger du ingenting om.
    Hursomhelst är mitt tips att du frågar henne, hon kan nog ge ett mycket bättre svar på varför hon beter sig som hon gör än vi.

• Anonym (skit också)

Ja alltså, vi har ju pratat väldigt mycket om det här pga min relation med min sambo. Och vi är helt på det klara vad som gäller. Men det som jag ser som mitt problem är att vi kan ha en underbar dag/natt tillsammans och sedan hör hon inte av sig mer. Och jag ser ju att hon är online på datorn, jag känner att hon kanske kunde säga till om hon inte har tid att prata, det har hon gjort förut och jag har full respekt för det! Då svarar hon ju iaf :(
    Men men, det är väl kanske ett hopplöst fall och jag borde lägga ner det här nu, orkar faktiskt inte bli mer sårad. Tack för era svar iaf!!!

• Anonym (kär?)

Du är ju kär i henne. Varför vill du då inte ha ett förhållande? Du kan ju inte vara speciellt intresserad av din sambo? Och vad är han för typ som delar dig med andra???

• Anonym (skit också)

Alltså för det första, ja jag är kär, i henne OCH min sambo. Trodde aldrig att det kunde hända och att folk som sa så var lite "knäppa", men nu när jag själv har varit med om det har jag en annan uppfattning. Och för det andra tycker jag min sambo är väldigt omtänksam som vill mitt bästa, hon har något som han inte kan ge mig, och tvärtom. Men det är väl jag som är ute och cyklar...

• Anonym (skit också)

För er som är intresserade, nu har jag gett min tusan på att inte börja prata med henne. Nu är det upp till henne helt enkelt, så får vi se vart det leder...

• Licens To Kiss

Hon har väl andra att snacka med. Du har ingen rätt att bli sur för hon är inte din. Hon har inte krav på sig att svara när du skriver osv. Hon gör som hon vill! punkt.

Är: Gay, Tjej, Mamma och Partner.
  • Anonym (hemlig :-))

Låter som att hon faktiskt utnyttjar dig, du är kär och vill vara med henne, det vet hon säkert och verkar göra som hon vill med dig.
    Fråga vad hon vill och säg som du känner, om hon inte kan svara på varför hon beter sig så illa mot dig ena dagen och inte den andra så kanske du ska göra klart för henne att du inte gillar det.
    Då kanske du helt enkelt ska skita i henne också, stå på dig!

Svar på tråden Fy faaan!!!