Tips till present till 2 åring ...
Hej sonen min fyller 2 om en vecka o jag har ingen aning om vad för skoj man kan handla. Har ni tips så kom gärna med dom, gärna nått ni vet själv som er son eller nån ni känner har lekt mycket med. Tack...
Hej sonen min fyller 2 om en vecka o jag har ingen aning om vad för skoj man kan handla. Har ni tips så kom gärna med dom, gärna nått ni vet själv som er son eller nån ni känner har lekt mycket med. Tack...
Koppar, fat och kastruller i plast så han kan laga mat?
Har ni en sån tågbana i trä dem brukar vara poppis!?
Sen finns det en badanka som är radiostyrd i både vatten och på land, den brukar dem oxå tycka är rolig!
Lycka till!
Jag gav bort en grej i present till en 2-årig kille, och den blev mycket uppskattad. Det är en tipi, ett tält och en tunnel som man sätter ihop och som han kan krypa igenom och ha var för sig också om man tycker att det blir för stort.
Inköpt på Ullared för ca 160kr
* Trehjuling
* Pussel
* Kritor och block
* Filmer
* Skivor
* Böcker
* Bilar
* Fisher Price har bra, roliga och inte så dyra leksaker
* Kök/spis
* Garage
* Brandstation
* Polisstation
Duplo, Bobby-Car, Sacco-säck, Minimöblemang (stol+bord), fingerfärg, Play Doh.
Tack så mycket för tipsen !! Ska se om jag kan välja ut nått nu ...
Pontus har precis fyllt 2 år, och fick en skitbra present av svärföräldrarna. En ritbräda från Fischer-Price som man drar på med en magnetpenna, och sen suddar med genom att dra i en spak. Likande fanns redan när jag var barn, men är väl lite mer utvecklat. Pontus älskar den - och jag med. Nu kan han rita även när jag inte sitter sidan om och behöver passa honon från att rita på möbler och tapeter. Och han kan rita i bilen. Annars är Brio-tåg och räls väldigt populärt här hemma, likaså nya böcker och en Byggare Bob video.