någon som är yr och ostadig vid mens?
jag känner mig yr och är ostadig vid mens har jag märkt.. jag fryser har ont i magen och känner mig sjuk.. finns det fler..??
jag känner mig yr och är ostadig vid mens har jag märkt.. jag fryser har ont i magen och känner mig sjuk.. finns det fler..??
ingen?
Jo då. Känner mig oxå sjuk vid mens. Illamående, ont i magen yr mm.
på vilket sätt är du yr? jag är ostadig kan inte gå eller stå länge på benen känns som jag ska ramla.. har du lågt blodtryck?
jag kan också uppleva det så ibland.
känns som luften går ur mig och jag blir lite snurrig.
Det kan va ganska obehagligt,
tror de kan ha o göra med att hela kroppen är i obalans- rent allmänt.
Övriga "symptom" för min del är feber, ont i ryggen/magen och allmänt trött (eller nej, utmattad!).
Nej inget lågt blodtryck. Bara yr och utmattad som någon skrev tidigare. Ont i hela kroppen nästan skulle jag väl säga.
okej för jag blir yr och ostadig... blir ni oxå det?
jag kan bli det, kollade upp en ggn och då sa man till mig att det kan bero på blodbrist/järnbrist. vissa kvinor får det vid mens , och annars också. det kan hjälpa att ta järntabletter.
Jag var helt knasig igår. Skulle plugga på biblioteket, men efter en kvart kändes det som att jag blev helt skev...snurrig och tung i huvudet. Fick leda hem cykeln för att jag var rädd för att ramla. Senare på eftermiddagen fick jag min mens. Känner mig fortfarande snurrig. Jag dricker blutsaft i samband med mensen. Det brukar funka...elller vaniga järntabletter.
köp nifferex på apoteket! det låter absolut som järnbrist!
kan man bli ostadig av järnbrist?
vanligtvis brukar jag ha 123 i hb vet inte vad jag har vid mens..
aa då de kan man absolut.. svartnar de för ögonen om du reser dej hastigt?
hej nepp det svartnar inte för ögonen..vaddåra? jag är yr hela tiden och ostadig..