• Anonym

någon som är yr och ostadig vid mens?

jag känner mig yr och är ostadig vid mens har jag märkt.. jag fryser har ont i magen och känner mig sjuk.. finns det fler..??

• Svar på tråden någon som är yr och ostadig vid mens?
  • Anonym

Jo då. Känner mig oxå sjuk vid mens. Illamående, ont i magen yr mm.

• Anonym

på vilket sätt är du yr? jag är ostadig kan inte gå eller stå länge på benen känns som jag ska ramla.. har du lågt blodtryck?

• Anonym (C)

jag kan också uppleva det så ibland.
    känns som luften går ur mig och jag blir lite snurrig.
    Det kan va ganska obehagligt,
    tror de kan ha o göra med att hela kroppen är i obalans- rent allmänt.

Övriga "symptom" för min del är feber, ont i ryggen/magen och allmänt trött (eller nej, utmattad!).

• Anonym

Nej inget lågt blodtryck. Bara yr och utmattad som någon skrev tidigare. Ont i hela kroppen nästan skulle jag väl säga.

• Anonym

okej för jag blir yr och ostadig... blir ni oxå det?

• pindile

jag kan bli det, kollade upp en ggn och då sa man till mig att det kan bero på blodbrist/järnbrist. vissa kvinor får det vid mens , och annars också. det kan hjälpa att ta järntabletter.

• Anonym

Jag var helt knasig igår. Skulle plugga på biblioteket, men efter en kvart kändes det som att jag blev helt skev...snurrig och tung i huvudet. Fick leda hem cykeln för att jag var rädd för att ramla. Senare på eftermiddagen fick jag min mens. Känner mig fortfarande snurrig. Jag dricker blutsaft i samband med mensen. Det brukar funka...elller vaniga järntabletter.

• Loppanjkpg

köp nifferex på apoteket! det låter absolut som järnbrist!

• Anonym

kan man bli ostadig av järnbrist?

• Anonym

vanligtvis brukar jag ha 123 i hb vet inte vad jag har vid mens..

• Loppanjkpg

aa då de kan man absolut.. svartnar de för ögonen om du reser dej hastigt?

• Anonym

hej nepp det svartnar inte för ögonen..vaddåra? jag är yr hela tiden och ostadig..

Svar på tråden någon som är yr och ostadig vid mens?