• Thinner

Vilken frukt var du mest sugen på under din graviditet & vad fick du för kön?

Du som ÄR gravid nu kan också rösta. Även om du inte vet könet än.
    Om du fött flera barn så ta gärna ditt 1:a men skriv gärna om du varit sugen på ngn frukt under efterföljande graviditeter.

Man Lär Sig Leva Med Sig Själv...
  • Svar på tråden Vilken frukt var du mest sugen på under din graviditet & vad fick du för kön?
  • Jenny26

Jag har alltid tyckt bra om bananer och så även under graviditeten. Vi fick en liten flicka

♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • elinnystrom

Jag var under min 2:a grav. sugen på nektariner,jordgubbar & toblerone och det blidde en jänta.Fast min 1:a grav. var jag inte sugen på någon frukt just utan mest salt tex chips och det blidde en gosse.
    nu bara apelsiner,päron& toblerone undrar vad det blir nu då??=)

• LitenBlomma

Varit sugen på Apelsin/clementin med båda barnen, en flicka en pojke. Samma under denna grav. så vi får se vilket kön det blir

Ludwig -0202, Meja -0803, MA 0809 & BF 0908
  • Miim

har under båda graviditeterna varit sugen på citrusfrukter, fick en pojke första gången och en flicka andra gången.

• Proxima

Clementiner, nektariner och torkade aprikoser första graviditeten. Blev en tjej. Nu har det mest varit äpplen, men vet inte vad det blir än... (Bf+1 idag... )

• Mopsan

inte frukt utan bär... jordgubbar. fick en flicka.
    Med pojken var ja mest sugen på chocklad

• MaijaO

Annan, fast det är väl kanske inte en frukt utan en böna. Cacaobönan. Åt den i förädlad form. Och bönor ska ju vara så nyttigt så

• Fifflis

Mandariner,choklad(!) och lakrits..

Tjej!

• Miraklet09

banan mest med oboy på

E
Svar på tråden Vilken frukt var du mest sugen på under din graviditet & vad fick du för kön?