• Vienzi

Trosor från Pierre Robert; är de bra och var köper jag dem?

Hej

Jag har sett reklamen för de nya hipstertrosorna från Pierre Robert och skulle vilja prova dem. Efter en runda på stan utan att hitta dem någonstans frågar jag er här. Var köper jag dem? Jag hittade en sida på nätet men jag skulle vilja ha fler alternativ så jag kan jämföra priser och helst också se dem i verkligheten innan jag beställer...

Är det någon här som provat? Tyckte du de var bra?

• Svar på tråden Trosor från Pierre Robert; är de bra och var köper jag dem?
  • Dinturiel

Har ett par hipsters i microfiber och tycker de är jättesköna. Önskar bara att de hade alla sina modeller i bomull istället.

Köpte mina på ICA Supermarket... om jag inte minns helt fel.

• Vienzi

Tack för svaret! ICA Supermarket har jag inte öht haft en tanke om att de skulle kunna finnas på! :-O

• Dinturiel

Vienzi skrev 2009-02-15 12:09:20 följande:

Tack för svaret! ICA Supermarket har jag inte öht haft en tanke om att de skulle kunna finnas på! :-O
    Ingen orsak

Var ett ica kvantum jag handlade på.. men de flesta ica som säljer sånt borde ju ha.. för de flesta ica-butiker säler ju pierre robert.
  • Kofttanten

Jag har sett dem på Coop.

• Vienzi

Och jag som har letat på ställen som NK och så kanske de finns på ICA Maxi... Ska definitivt kolla upp det imorn!

• Sin

Pierre Robert är ett sk lågprismärke och finns typ enbart på Ica, Coop, ÖB, Rusta m.m.

• Vienzi

Ja, just det! Det är det ju, det borde jag ju ha tänkt på... Jag tror att det som förvirrade mig var att det var en arbetskompis med "dyr" smak som rekommenderade dem så jag tänkte att NK var det rätta stället att leta på...

• Indianica

Sin skrev 2009-02-15 21:45:48 följande:

Pierre Robert är ett sk lågprismärke och finns typ enbart på Ica, Coop, ÖB, Rusta m.m.
    Har iofs för mig att de kostade runt 70 kr st (fast det kanske är lågpris)? Köpte mina på Scandic hotell, de brukar finnas där har jag sett, så hittar du inte i butik kanske du kan knalla in i en Scandicshop

Tycker de är bra. Håller passformen och är sköna.
  • Viewsonic

Dinturiel skrev 2009-02-15 11:59:25 följande:

Har ett par hipsters i microfiber och tycker de är jättesköna. Önskar bara att de hade alla sina modeller i bomull istället. Köpte mina på ICA Supermarket... om jag inte minns helt fel.
    Fanns både i bomull och mikrofiber på Coop.
  • Dinturiel

Viewsonic skrev 2009-02-17 14:19:09 följande:

Dinturiel skrev 2009-02-15 11:59:25 följande:
    Fanns både i bomull och mikrofiber på Coop.
    Jo, det gör de på ica också, men det är olika modeller på dem. Boxers finns i bomull, men hittade bara hipsters i microfiber.
  • Vienzi

Haha, Scandic och Coop... Jag har verkligen letat på fel ställen, inte konstigt att jag inte hittat några...

• Viewsonic

Dinturiel skrev 2009-02-17 15:56:39 följande:

Viewsonic skrev 2009-02-17 14:19:09 följande:
    Jo, det gör de på ica också, men det är olika modeller på dem. Boxers finns i bomull, men hittade bara hipsters i microfiber.
    Ja så var det ja! :)
Svar på tråden Trosor från Pierre Robert; är de bra och var köper jag dem?