• LindaRebecka

Hur förvarar ni era Kaffefilter?

Ja, hur förvarar ni era kaffefilter?

• Svar på tråden Hur förvarar ni era Kaffefilter?
  • Roisin Dubh

I en hållare äldsta dottern gjorde i slöjden för några år sedan.

Men om nätterna låser vi in dem i kassaskåpet. Man kan inte vara nog försiktig med kaffefilter. {#lang_emotions_wink}

Jag är inte bara fet, jag är kursiverad också.
  • LindaRebecka

Roisin Dubh skrev 2009-02-16 13:45:34 följande:

Men om nätterna låser vi in dem i kassaskåpet. Man kan inte vara nog försiktig med kaffefilter.
    Smart!! Ska nog också göra det. Och nåde den som tar det sista filtret utan att köpa nya direkt!! (samma med kaffet)

• Butterscotch

I sin förpackning, i en låda i köket. Lätt åtkomliga, men utan att synas (de är inte direkt snygga nog att få agera inredningsdetalj).

• Pysselsyster

I en snygg hållare i en kökslåda.
    Konstigt egentligen att ha dem framme i ett litet träfack (sådär som en del har). Jag menar, så gör man ju inte med andra engångsartiklar.

• Alvine

I skafferiet kanske jag ska lägga till också :P
    Längst ner och svårast att komma åt. Dricker inte själv kaffe, kokar bara när det kommer kaffedrickare på besök :)

• Martina1

Pysselsyster skrev 2009-02-18 09:31:27 följande:

I en snygg hållare i en kökslåda. Konstigt egentligen att ha dem framme i ett litet träfack (sådär som en del har). Jag menar, så gör man ju inte med andra engångsartiklar.
    Jo, men det gör man ju med toapapper och med hushållspapper, de brukar också vara framme ihållare och är inte så snygga. Och extra toalettpapper på en liten stång som står bredvid toaletten. Tandkräm och tandborste brukar också vara framme ganska ofta i muggar eller hållare på väggen.
  • Martina1

Vi har inte plats för kaffebryggare, vi bjuder på kaffe som man trycker ner i en sån där kanna och häller kokande vatten över.

• Pysselsyster

Martina

Ok, du har rätt! Men det är fult det med
    Jag förvarar det mesta i skåp och lådor. Undantaget toapappret då

Svar på tråden Hur förvarar ni era Kaffefilter?