• buqe

någon som använt recapeen kvinna

hej
    jag har haft håravfall i 5 månader och min läkare tror att det beror på min sköldkörtel har ätit levaxin i 5 mån och nu vissar mina prover bra men jag tappar fortvarande lika mycket hår och min läkare vet inte varför jag tappar hår nu och hon sa att hon inte kunde göra något.. så nu har jag tänkt lite på recapeen kvinna både schampoo o spray.. är det någon som har provat detta och vet om det funkar eller ej vill inte slösa bort så mycket pengar på nått som inte fungerar..
    massa kramar till er alla

• Svar på tråden någon som använt recapeen kvinna
  • Singoalla

hej på dig!

Jag har oxå problem med sköldkörteln, och fick håravfall i samband med det. det tog LÅNG tid innan min kropp hade hittat en bra dos levaxin och sen ett tag till tills håret var på bättringsvägen. Nu har jag massor med hår som är på utväxt, ca 2-3 cm.. :) Jag tror det kommer vända av sig själv för dig. men jag är ju absolut ingen läkare!

• buqe
    Svar på #1
    ok tack för svaret. hur länge hade du håravfall och tappade du hår även när dina provsvar vissade sig vara bra mina provsvar såg ut så här tsh 2.7 t3 3.9 t4 17 vilket var normalt enligt min läkare. men jag tappar lika mycket hår fortvarande även om jag har märkt att det har växt nått hår vid tinnigarna för jag var nästan flint där men sen samtidigt så tappar jag hår över hela huvud.. vet inte var jag ska ta mig till..
  • Singoalla

Jag har inte så står koll på mina värden ska jag erkänna, så jag kan inte svara på det, men det tog ivarjefall tid innan håret "kom igång"

Hoppas det ordnar sig för dig!

kram!

Svar på tråden någon som använt recapeen kvinna