Afrikansk matbutik i Stockholmstrakten?
Är det nån som har tips om nån Afrikansk matbutik i Stockholmstrakten, där man kan köpa frukt, grönt, frysvaror, kryddor och annat smått och gott för Afrikansk mat?
Tack på förhand.
Är det nån som har tips om nån Afrikansk matbutik i Stockholmstrakten, där man kan köpa frukt, grönt, frysvaror, kryddor och annat smått och gott för Afrikansk mat?
Tack på förhand.
Finns en på söder, gatan som ligger mittemot ringens köpcentrum... alltså gatan in vid 7 eleven. De säljer afrikansk mat och musik, mest frysta varor, fisk, kött och grönsaker. Tajmahal vid rådmansgatan är förvisso indisk men de säljer också mycket afrikanskt. Är det ngt speciellt som du tänkte på???
Nej, egentligen inte, utan jag tänkte bara kika in i en afrikansk affär och låta mig inspireras. Vi har en liten tjej adopterad från Sydafrika och jag tänkte det kunde vara kul att prova på lite saker. Då hon var 3 år när hon kom så minns hon ju en del. Musik har jag faktiskt handlat en hel del över nätet, men med mat är det svårare.
Tack för tipset. På tajmahal har vi varit för att handla afrikanska hår och hudprodukter för henne, men de ha rinte mycket afrikanskt i matväg.