• theosen

För små oboy paket????

Jag har köpt ett oboy refill paket, det innehåller 1.1 kg pulver. Det paket vi har innan går bara få i 500gr. Vart får man tag på stora oboy paket?

Jag har kollat hemsida, våran närbutik och en Ica Maxi affär. Finns de stora paketen kvar eller är det jag som måste ta av skygglapparna!?!

• Svar på tråden För små oboy paket????
  • norgesessan

vi har en metall oboyburk som sväljer hela 1.1 kg paketet...

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • norgesessan

man kan hälla över 500 och sätta en klädnypa på resten av påsen med

• Solskensmor

Jag har en stor oboy-burk. Den köpte jag i vår lokala Tempobutik, men det var nog ett par år sedan, kanske har utgått?

• Lussekatten87

tror inte det är meningen att man ska hälla 1.1 kg i en 500gr gammal oboy burk
    man ska nog baar spara miljön på lite kartong och plast och använda en egen burk....så har jag alltid trott iaf

(¯`°?.¸ ♥ Väntar 2:an! BF 31/7 - 09 ♥ ¸.?°´¯)
  • maskrosfjäril

Har du mailat till dom på oboy och frågat?

• sunshine82

Borde väl finnas stora paket på stormarknader, som exempelvis Willys.

Själv föredrar jag dom små paketen, jag sätter bara en lång påsklämma på refillpaketet, och sen när det är slut i burken så fyller jag bara på.

• Lussekatten87

Maila eller ring till Kraft Foods och fråga om man kan beställa en sån burk!

(¯`°?.¸ ♥ Väntar 2:an! BF 31/7 - 09 ♥ ¸.?°´¯)
  • theosen
    sunshine82 skrev 2009-02-17 11:20:44 följande:
    Borde väl finnas stora paket på stormarknader, som exempelvis Willys.Själv föredrar jag dom små paketen, jag sätter bara en lång påsklämma på refillpaketet, och sen när det är slut i burken så fyller jag bara på.
    Jag har gjort så ett tag nu. Nu har sambon gått och köpt ett refill paket oxå, eftersom han går vilse i vårat skafferi hela tiden. Nu ska jagdå försöka trycka i 2,2 kg i 550 gr paketet då....
  • Sussu85

Vi hade för ett tag sen att de följde med en plåtburk när man köpte refillen. På Willys då. Men det var ganska länge sen nu inte sett till dom på ett tag.

• norgesessan

Min ser ut som paketet...

Har en gammal oboy pappburk hemma, den är det lantmotiv på har jag för mig... (norsk)

• maskrosfjäril

Om Du mailar oss Dina adressuppgifter så skickar vi en inbetalningsavi. O'boyburken kostar 59:- inklusive frakt och om cirka tre veckor efter inbetalning skickas den hem till Dig.

Med vänlig hälsning
    Konsumenttjänst/

Emelie Söderberg

kraftfoodssverige@krafteurope.com

Svar på tråden För små oboy paket????