• the secret

vad ska jag ge i 26 års present till sambon?

jag undrar om det finns någon som har något tips om vad man kan ge i födelsedags present till sin sambo,han fyller 26 år,å han önskar sej typ inte nått=( jätte jobbigt att överaska eller hitta på nått då,kan heller ej komma på nått han behöver...
    vi har varit ihop 3 år men ändå e jag helt förvirrad om vad man kan ge
    tacksam för alla ider,å tips

• Svar på tråden vad ska jag ge i 26 års present till sambon?
  • Florence

Jag brukar alltid ge upplevelsepresenter (årets julklapp 2008, jag vet). Men typ en dag på något spa. Eller go cart eller en middag på restaurang. Min favoritpresent är dock att åka och bo på hotel! Men presenten involverar alltid att man gör något helt "onödigt" tillsammans.

Vilken prisklass hade du tänkt?

• the secret

tack för ditt svar =)
    go cart lät ju super kul,men då måste man väl vara några stycken eller?
    inte 2 pers typ??
    jag vet inte vilken prisklass riktigt..men nått kul,upplevelse som du skrev är nog det bästa=)
    tack!

• Florence

Man behöver inte vara fler på go cart, man får åka med andra om man bara är två...

Jag brukar ibland planera en hel dag och så gör jag en liten bok med en berättelse om allt vi ska göra den dagen :) Och ritar egna bilder (fula men det är bara roligt).

Typ:
    Det här ska vi göra lördagen den 8 mars:
    9.00 - du får frukost på sängen
    11.00 go cart med mig och två kompisar
    13.00 picknicklunch
    15.00 hem och bada bubbelbad
    18.00 drink på hilton
    20.00 middag på blabla restaurang

• Florence

Jag tycker att planerade presenter är 1000 ggr bättre än dyra...

Dessutom så har min pojkvän börjat göra liknande presenter till mig :)

• the secret

tack för tipsen dom va väldigt gulliga,ja har sån brist på fantasi,men dina råd va bra=) känns som jag vill börja förbereda med en gång! =)
    smart
    super tack !

• StrawberryDaquiri

Min sambo fyller också 26, han åker till spanien någon dag före han fyller år så jag har köpt en mp3 spelar som han ska få i present. Tyckte den kunde komma till användning på planet ner, dessutom tror jag det är en väldigt uppskattad present. Hittade en från Sony för 990kr, den finns att köpa på cdon.se för 899kr och då är den fraktfri, verkar jätte bra!

Svar på tråden vad ska jag ge i 26 års present till sambon?