• Anonym

Mastercard Swedbank

Hej!

Det är inte jag som skaffat kortet, så frågor kring det kan jag inte besvara. Men vet att ni härinne är duktiga på att svara på frågor så erbjöd mig kolla detta.

Mastercard från Swedbank, om man vill betala hela beloppet direkt när fakturan kommer istället för att dela upp när görs detta. Finns det en speciell brytpunkt? Konsumtionen skedde 11-12 Februari, kommer då fakturan i slutet av Feb eller Mars?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Mastercard Swedbank
  • Elli47

Jag vet inte exakt när de har brytdatum men det brukar ligga i mitten på månaden ungefär så det är svårt att säga när fakturan kommer för det som är köpt 11-12 feb...

• Pappa G

Det framgår av fakturan när brytpunkten är.
    I februari var det t.o.m. den 11 för vårt.

• Anonym
    Elli47 skrev 2009-02-17 20:15:56 följande:
    Jag vet inte exakt när de har brytdatum men det brukar ligga i mitten på månaden ungefär så det är svårt att säga när fakturan kommer för det som är köpt 11-12 feb...
    [/citat]Det framgår av fakturan när brytpunkten är. I februari var det t.o.m. den 11 för vårt.
    Okej, kortet är nyinskaffat och använt första och enda gången. Därför var personen väldigt osäker, och har således ingen faktura sedan innan att kolla på. Tack för era svar!
  • Anonym

Enligt Swedbank så är det 55 dagar räntefritt för mig om jag handlar 16 mars. Så brytpunkten är väl 13-15 nångång.

Svar på tråden Mastercard Swedbank