• Jessi19

personliga egenskaper?

hej..

Vilka negativa egenskaper anser du att du har???

Jag har lättare för att nämna bra egenskaper men de negativa är det svårare att komma på.

Vad säger du på en intervju om du får frågan: Vilka är dina negativa egenskaper?

mvh Jessica

• Svar på tråden personliga egenskaper?
  • Göteborgsmamman75

Jag brukar säga som det är. Var ärlig annars skiner det ändå igenom.

Jag brukar säga att jag har lätt att ställa för höga krav på mig själv vilket grundar sig i att jag aldrig är nöjd och känner att allt jag gör är dåligt fast det inte är det.

Det går alltid hem hos arbetsgivare, för de vill gärna ha en människa som aldrig är nöjd och är på gränsen till arbetsnarkomani

• Zaria

Jag sa att jag var morgontrött å det grövsta och lite konflikträdd om det är en bråkig grupp så drar jag mig hellre undan, jag fick faktiskt jobbet

• Missimo84

Jag brukar säga att jag är envis för det är jag. Men mina arbetsgivare har sett det som en tillgång.
    De har också frågat vilken egenskap jag saknar själv. Och då har jag svarat ålder. För med en högre ålder så tas man mycket lättare på allvar, särskilt om man är kvinna. Dessutom så "mognar" man på ett annorlunda plan, får ännu mer livserfarenhet och så brukar man också bli mer stabil. Även om man är väldigt erfaren, mogen och stabil idagens läge, så kan man ju alltid bli bättre.

Svar på tråden personliga egenskaper?