• Anonym (xoxo)

Jag blir för blöt....

Jag vet att många kvinnor har problemen att de inte blir blöta, att de har torra slemhinnor osv...men inte jag. :/ Jag blir så djävla blöt så djävla snabbt och det är inte helle rkul då jag tycker känslan minskar när jag och min man har sex.

Min man tycker så klart det är latjolajbans och har verkligen inga problem med detta, men jag tycker inte alls det ä rkul. För att inte tala om när han kommer i mig, då är det slutsexat för min del. :/

Jag förmodar att det inte finns ngt man kan göra och att det bara är att gilla läget?

• Svar på tråden Jag blir för blöt....
  • Anonym (baby)

Jag har samma problem, ibland torkar vi av lite med en handduk men jag tror inte att det finns något att göra åt det...

• Anonym (xoxo)

Ja, det kan man ju göra....

• EnFruSislak

handduk ja... det e det som används här med! jag har dock tänkt diskutera saken med min barnmorska för att se vad hon har att säga. Har ni gjort det? Det borde ju finnas något tycker jag.

• Anonym (xoxo)
    EnFruSislak skrev 2009-02-18 21:34:20 följande:
    handduk ja... det e det som används här med! jag har dock tänkt diskutera saken med min barnmorska för att se vad hon har att säga. Har ni gjort det? Det borde ju finnas något tycker jag.
    Jag har ingen barnmorska....har inte ens en gynekolog. :/ Kanske dags att skaffa en vid 33 års ålder.
  • Anonym

träna knipmusklerna kanske? så blir det mer friktion?

• EnFruSislak

jag brukar inte heller ha någon, men jag har haft samma vid 2 grav. så jag kallar henne "min".

• Anonym

samma sak här..jag blir sååå blöt jag med...
    Har man en fast partner så vet dom ju om hur det är.Däremot träffar man nån nångång bara-får jag alltid höra guuu va du e våt-e du sååå kåt.Och visst e jag kåt.Men pinsamt att bli så våt ungefär som att man sku va överkåt eller nått.Och att få höra kommentarer att jag har aldrig varit med våtare tjej...

• panzermensch

Torka baby torka Sen banga på lite mer.. sen ta torkpaus igen

I am nobodys wife. Never will I ever be a fucking wife.
  • Anonym (me too)

Jag blir oxå VÄLDIGT våt...bla fått höra - Oj du har varit med om mycket du är ju så våt .....Usch tycker bara det är jobbigt :(

• HäckHäxan
    Anonym skrev 2009-02-18 21:44:25 följande:
    träna knipmusklerna kanske? så blir det mer friktion?
    hahaha gör kul... de är inte det.. jag själv kan hoppa runt med geisha kulor i fittan en hel dag... MEN jag blir ändå för jävla blöt när jag blir kåt..

Nu för tiden stör det mig inte.... men för 10 år sen var det ett världs problem för min del.
    Varför fastna i mönster när man utvecklas av förändring?
  • Anonym (Våt)

En fråga till andra tjejer. Är det normalt att man blir så sugen så det blir alldeles vitt i trosan.. Jag har funderat på om det är därför mina trosor ser ut som att jag hällt filmjölk i dem ibland. Det ser inte så skoj ut. Det är helt vitt och luktar inget. Eller kan de vara vanliga flytningar. Har inte tänkt så mkt på det förrän jag börjat läsa här på FL.

• Anonym (xoxo)
    Anonym (Våt) skrev 2009-02-19 08:35:18 följande:
    En fråga till andra tjejer. Är det normalt att man blir så sugen så det blir alldeles vitt i trosan.. Jag har funderat på om det är därför mina trosor ser ut som att jag hällt filmjölk i dem ibland. Det ser inte så skoj ut. Det är helt vitt och luktar inget. Eller kan de vara vanliga flytningar. Har inte tänkt så mkt på det förrän jag börjat läsa här på FL.
    Jag vet inte, däremot kan jag känna hur det rinner till i min fitta och blir vått i trosorna när jag blir kåt.
  • Anonym (Våt)

Ja så känns det ju för mig också...
    Anonym (xoxo) skrev 2009-02-19 08:36:48 följande:

Jag vet inte, däremot kan jag känna hur det rinner till i min fitta och blir vått i trosorna när jag blir kåt.
  • HäckHäxan
    Anonym (Våt) skrev 2009-02-19 08:35:18 följande:
    Det vita vet jag inget om.. jag blir bara blöt och känner att de rinner till, men kan inte minns filmjölk i trosan någon gång. Men man är säkert olika...
    Varför fastna i mönster när man utvecklas av förändring?
  • figurehead

Den för blöta musen finns inte.

Det är ju så jäkla tändande med en riktigt våt fi**a.

Ett tecken på att tjejen är ordentligt tänd.

• Anonym (xoxo)
    figurehead skrev 2009-02-19 17:11:45 följande:
    Den för blöta musen finns inte.Det är ju så jäkla tändande med en riktigt våt fi**a.Ett tecken på att tjejen är ordentligt tänd.
    Jojo, det fattar jag med. ;) Problemet blir dock att det kan ta bort känslan lite. Iallafall för mig.
Svar på tråden Jag blir för blöt....