Vad kostar det att förminska en förovningsring?
vad kostar det att förminska en förlovningsring? vilket ställe är billigast och blir det ett bra resultat?
vad kostar det att förminska en förlovningsring? vilket ställe är billigast och blir det ett bra resultat?
Det beror ju på om det är en helt slät ring eller om det är en med stenar i? Hur mycket måste den förminskas osv. Är det en slät ring så kostar det inte så mycket ett par hundra lappar och du lär nog inte ens se att dom förminskat den. Är det stenar i då blir det med en gång både svårare och dyrare att förminska.
Beror på vad det är för materiell med :)
vi har köpt våran via nätet vigselbutiken (tror jag det hette) och nu för någon månad sedan så förstorde jag min via dom och det kostade 160 kr ink frakt, men dom gör det bara när man köpt sin ring där igenom. kosta lika mycket om man förminskade, så nu fick du ett humm ifrån dom.
kostade 200 att förstora min.
Har ni alla haft guld eller?
För det spelar ju roll vilket materiell det är juh...
jag har guld i allafall, en ganska slätring men lite mönster ute på kanterna det märks ej att min är förstorad.
JAg förminskade min på en vanlig guldaffär i Stockholm. Ringen är en vanlig slät guldring och det kostade 200kr och detta var för 6 år sedan. Egentligen så är det väl endast arbetet man betalar för för de behöll ju guldet...
Det är en guldring, som är hamrad i mittendelen av ringen hela vägen, om ni förstår.
GoaMorsan skrev 2009-02-20 09:01:32 följande:
guldfynd gör ju men här så skickar dom ringen så tar lite extra tid