vilken kånken??
tänkte köpa kånken ryggsäck till min lilla tills hon börjar dagis, men vet inte vilken storlek, om jag skall köpa mini eller original
tänkte köpa kånken ryggsäck till min lilla tills hon börjar dagis, men vet inte vilken storlek, om jag skall köpa mini eller original
Jag skulle säga mini, orginalet kommer nog bli för stor om du tänkt att hon ska ha den på ryggen. min kille ska få en mini också när han börjar dagis. Den är ju så söt:)
Till ett litet dagisbarn hade jag definitivt köpt en Mini
Jag tycker också Mini.. Nova ska också få en sådan när hon ska börja på dagis
Lovisa fick sin KÅNKEN mini när hon fyllde ett, nu är hon 3,5 och den passar fortfarande. Ett tag hade vi den som mini-skötväska, med en blöja, något extra plagg och våtservetter, ev lite mat/frukt. Fick jättebraplats under EL scoter-vagnen också!
Ska man kånka mycket saker varje dag fram och tillbaka från dagis behövs en större väska. MEn har vi behövt lite extra så har vi tagit det i en tygkasse på sidan om.
ok, då får vi önska det tills hon fyller år och får hon ingen så köper jag en.
Vilken färg tycker ni är snyggast?? Fins ju så många att välja mellan :)
Sonen fick en svart Kånken Mini i doppresent och den används flitigt! Får plats med det viktigaste, snuttefilten och nappen Och en liten matsäck går också ner!!
Dottern ska också få en när hon börjar på förskolan! Funderar på en röd till henne!!
Visst är Kånken toppen! Mitt barn har precis fått en Mini. Jag köpte till en bröstrem också så sitter den mycket bättre uppe på axlarna! Hittade den och ryggan på Route62.se. Whiii har en smart visselpipa med ifall barnet kommer bort. Passar faktiskt min vanliga Kånken med.