Namnförslag kille!!!!!
Vi har jättesvårt att komma på killnamn och nu undrar jag om ni vill lämna lite kul förslag till oss!!!!!!
Vi har jättesvårt att komma på killnamn och nu undrar jag om ni vill lämna lite kul förslag till oss!!!!!!
Elijah, Elias, Anton (min pojke heter så. ) Alexander, David, Dylan, Noah, Benjamin, Brandon. Ja, har en massa pojknamn men kommer inte på mer.
Hannes tycker jag är gulligt. Och Zakarias har jag alltid tyckt om.
Philip e juh jättefint(vår knott heter så-) Max, Tim, Theo...
Svante
Julian
Theodor
Adrian
Morris
Sixten
Åke
Rasmus
Ivar
Ture
kolla www.svenskanamn.se för lite tips.
Jag gillar Gunnar men hur kul e det på en liten bebis...
Lika väl som jag har svårt för tex. Linus på en 30 kille, låter så mesigt.
Men självklart är det en smaksak :)
Edward är fint tycker jag iaf! Likaså Isac & Anthon! Kanske Konrad??
Ja KONRAD e det bästa!!
Vår lille kille heter Max OLIVER (Oliver är tilltalsnamn)..Max efter min pappa som dog för 9 år sedan. Vi har fått jättebra respons på namnet Max. Det är tufft och fint tycker de allra flesta som hör det.
Kram kram
Det namn vi har funderat på är Dennis.
Men jag vill gärna ha fler förslag!!
Vår lille son heter Brandon, vilket är ovanligt och lite kul
Cameron, Liam, Bailey, Casey, Bradley, Noah, James, Jamie, Melvin, Marwin, Neo, Damian
Alvar, Ask, Bure, Egil, Eskil, Folke, Frej, Göran, Hilmer, Ivar, Jarl, Ola, Roland, Stig, Thure, Vidar
Vår son ska få namnet Elias Karl Vilhelm.
Karl kommer från min sida av släkten, alla pojkar har det som andranamn.
Vilhelm från min sambos fars sida.
Elias är ganska ovanligt namn här ännu. eller det finns inte så många som heter det, men det blir vanligare.
vår son heter Hampus Isak Jonathan :)
Otto
Gideon
Kolla i min dagbok där det finns förslag.
Melvin och Milton tycker jag är fint
Julius
Marius
Tristan
Mio
Kela - Elias ligger på 11 plats av de vanligaste namnen år 2004 så ovanligt skulle jag nog inte säga att det är
William är min favorit nu har vi vänner som har en son som heter så, så våra killar heter Andreas och Linus