• Dinturiel

Tuffa tröjor/t-shirts

Hej!!

Blev tipsad att gå in och kolla den här sidan www.bebistrojan.se/ av min brors sambo, och tänkte dela med mig av det. Mammatröjan med bebis/bebisar-trycket var bara för tuff

Ta et titt vetja!

• Svar på tråden Tuffa tröjor/t-shirts
  • Dinturiel

Vill också ha en. Skulle vara kul att knata runt i en sån i sommar

• Tin o Trolls mamma

Jag gjorde egna själv. Mer personligt och MYCKET billigare! Kolla i min barnkammare och låt er inspireras!

Kram, Ekorren.

• jeannette

nice ska kola sidan!

tack för tipsen!

• Vero

Jag har också en bebiströja, men nu när man börjar bli stor om magen så är storlek L tröjan för liten, trycket hamnar strax under brösten.

Jag fick höra (efter att jag redan köpt min tröja) att det fanns en annan hemsida med bebismage-tröjor som är bättre. www.roligatrojor.com tror jag att hemsidan hette.

• Åke Vilse

Maken har skrivit ut från datorn och sedan strykit det på en T-shirt till mig, så nu har jag en jätte fin tröja som det står: Bliande John Deere förare med ett John Deere märke mitt på magen

Behöver jag tillägga att maken är frälst i John Deere traktorer?

• Sporttjejen

Hej,
    har bara en liten fråga ang. bebiströjorna...
    Är de mammatröjor eller inte? Alltså, kan man ha tröjorna från ex. roligatrojor.com i slutet av graviditeten?
    Det är ju när man får STOR mage man vill ha en!

• Phantera

Jag har en tröja från bebiströjan och en från roligatröjor.
    Båda tycker jag är ganska små i storlekarna. Särskillt den från roligatröjor...det är nog ingen mamma-tröja utan en vanlig t-tröja med ett bebistryck på.
    Däremot tror jag att tröjan från bebiströjan är lite större i magtrakten så det finns lite att växa i.

Men om ni ska köpa en så ta en storlek större än vad ni normalt skulle tagit...iofs så får man ju byta om den inte passar, men det är tråkigt att skicka tillbaka!

Tyvärr kan jag inte använda mina fina tröjor än för det ser ut som jag ljuger när det står bebis/bäbis på magen...*väntar otåligt*

• Sporttjejen

Tack Phantera för svaret!

Är kanske dags nu att beställa en då. Har ju fått mage nu, även om den syns mest i profil och i tighta toppar.
    Din kommer den med! Var så säker...

Svar på tråden Tuffa tröjor/t-shirts