Sex efter cellprovstagning
Hur snabbt efter cellprovtagning kan man ha sex, utan att det gör ont om det nu gör ont???
Ska gör cellprovtagning nästa torsdag på morgonen och sen träffa min KK på kvällen och är så sjukt sugen på sex med han...
Hur snabbt efter cellprovtagning kan man ha sex, utan att det gör ont om det nu gör ont???
Ska gör cellprovtagning nästa torsdag på morgonen och sen träffa min KK på kvällen och är så sjukt sugen på sex med han...
Ops...visste inte ens om att man borde fundera över det
Jag tog provet vid 9 och träffade karln för en snabbis på lunchen, och sen körde vi en gång till vid läggdags. Och det gjorde inte det minsta lilla ont...
Snooze skönt att höra!!! Berätta för KK igår att skulle göra det på morgon innan han ska komma hem, och han blev heltyst i telefon, först trodde han att jag var allvarligt sjuk och sen vart han glad när jag berätta varför man gör det och hur ofta.(Konstigt att han ha missat hela ordet cellprovtagning fast han ha levt i ett förhållande i 8år)
Längtar efter han såå jäkla mycket nu så jag tror att jag åker till han snart...
Barnmorskan kommer bara att peta på din livmoderhals med en bomullspinne/träspatel/borste. Fuck away!
Stog det inget i kallelsen? Jag fick det här om dagen å har för mig att det stog nåt om sex på pappret.. Hittar dock inte lappen nu..
Nja tror inteatt det stog nåt på kallelse, men samma här hittar inte pappret nånstans...
Aha kvällen innan är det ingen risk att jag ha sex iaf...
Fan jag har så dåligt minne, har ju gjort cellprov x antal ggr.. Men jag har ju för mig att de brukar säga att det kan göra lite ont om man kommer emot men inte att man inte ska ha sex.. Använd kondom så är du ju på den säkra sidan :)
För det är ju förståss infektionsrisken det handlar om..
Klantus skrev 2009-02-20 00:06:49 följande:
Har aldrig fått några varningar om de efter cellprov de 4 ggr jag gjort det iaf.
Men allvarligt, det kommer alltså att petas lite på din livmodertapp. That's it! Självklart kan du gå hem och ha sex.