• Anonym

Sex efter cellprovstagning

Hur snabbt efter cellprovtagning kan man ha sex, utan att det gör ont om det nu gör ont???
    Ska gör cellprovtagning nästa torsdag på morgonen och sen träffa min KK på kvällen och är så sjukt sugen på sex med han...

• Svar på tråden Sex efter cellprovstagning
  • Snooze

Ops...visste inte ens om att man borde fundera över det Jag tog provet vid 9 och träffade karln för en snabbis på lunchen, och sen körde vi en gång till vid läggdags. Och det gjorde inte det minsta lilla ont...

• Anonym

Snooze skönt att höra!!! Berätta för KK igår att skulle göra det på morgon innan han ska komma hem, och han blev heltyst i telefon, först trodde han att jag var allvarligt sjuk och sen vart han glad när jag berätta varför man gör det och hur ofta.(Konstigt att han ha missat hela ordet cellprovtagning fast han ha levt i ett förhållande i 8år)

Längtar efter han såå jäkla mycket nu så jag tror att jag åker till han snart...

• ThisIsMe

Barnmorskan kommer bara att peta på din livmoderhals med en bomullspinne/träspatel/borste. Fuck away!

• Klantus

Stog det inget i kallelsen? Jag fick det här om dagen å har för mig att det stog nåt om sex på pappret.. Hittar dock inte lappen nu..

• Anonym

Nja tror inteatt det stog nåt på kallelse, men samma här hittar inte pappret nånstans...

• Klantus
    Anonym skrev 2009-02-19 23:55:41 följande:
    Nja tror inteatt det stog nåt på kallelse, men samma här hittar inte pappret nånstans...
    Jag vet iaf att det stog att man inte fick ha sex kvällen innan man skulle göra cellprovet...
  • Anonym

Aha kvällen innan är det ingen risk att jag ha sex iaf...

• Klantus
    Anonym skrev 2009-02-20 00:01:04 följande:
    Aha kvällen innan är det ingen risk att jag ha sex iaf...

Fan jag har så dåligt minne, har ju gjort cellprov x antal ggr.. Men jag har ju för mig att de brukar säga att det kan göra lite ont om man kommer emot men inte att man inte ska ha sex.. Använd kondom så är du ju på den säkra sidan :)

För det är ju förståss infektionsrisken det handlar om..

• Anonym

Klantus skrev 2009-02-20 00:06:49 följande:

Fan jag har så dåligt minne, har ju gjort cellprov x antal ggr.. Men jag har ju för mig att de brukar säga att det kan göra lite ont om man kommer emot men inte att man inte ska ha sex.. Använd kondom så är du ju på den säkra sidan :)
    För det är ju förståss infektionsrisken det handlar om..
    Ja jag jag har ju gjort cellprovtagning ett antal gånger men ha lyckas förtränga allt som sa för ett år sen...

Och självklart kör vi med kondom, och sen är han så go min lilla KK att han förstår att de kan göra ont och avbruter om vid minsta lilla vink om han få för sigatt det gör ont på mig...
  • Anonym

Har aldrig fått några varningar om de efter cellprov de 4 ggr jag gjort det iaf.

• ThisIsMe

Men allvarligt, det kommer alltså att petas lite på din livmodertapp. That's it! Självklart kan du gå hem och ha sex.

Svar på tråden Sex efter cellprovstagning