• ia31

Behöver hjälp om kryssning snälla

Behöver hjälp om kryssning, är det någon som har åkt nu på sportlovet med sina barn med viking Lines Cinderella och som kan svara på om det va mycket barn på båten? och om det va mycket folk som åkte också? och hur tror ni det är att åka nu på söndag?
    har så beslutsångest om jag ska åka jag och min son, tacksam för svar.

• Svar på tråden Behöver hjälp om kryssning snälla
  • Grönögat

Mja, det är mer barn och familjer på Silja line, det är min erfarenhet, det är mer party och ungdomar och fylla på Viking.

• ia31

Grönögat okej vilken båt har du åkt då?

• hotten

det är alltid en del barn å mycket folk som åker he he..
    vad har du beslutsångest för??
    å mer fylla alltid under helgerna men reserr man med barn så är man väll inte uppe så sent ändå?

• ia31

Hotten okej har aldrig åkt på en söndag, i övrigt gillar jag cinderella mycket men det jag ville veta va om det är mycket barnfamiljer på sportloven

• hotten

ja det är mer barnfamiljer under loven, båtarna har barnaktiviteter då...

nu har jag aldrig åkt viking utan föredrar silja å de har mer barnaktiviteter, men cindirella har ju så bra tider så tror nog många väljer den pgav avgång å ankomstiden (har själva bokat just pgav det nu cindirella men det blir först senare)

ang barnaktiviteterna så kan du läsa om dem på deras hemsida

• ia31

hotten jo precis tiderna är mycket bättre man kommer hem lagom.

• Grönögat

Oj Silja Serenad har jag åkt med och den andra men minns inte vad den heter. På Silja har de en massa aktiviteter för barnen dessutom. På viking är det mest fylla tycker jag.

• Cizzie

Kan inte hålla med er. Vi har åkt med vår son på Cinderella flera gånger och de har ett stort lekrum som man kan vara i. Inga problem med fylla enligt min mening,. Har åkta alla båtar med och utan barn och det är lika på alla. Slijaline har längre turer vilket gör att de blir lungnare resor men 24 timmar på birka och cinderella har varit lika.

Är din son någorlunda stor har de ju pool på Brika som kan rolig.

Annars brukar sportloven vara barnens vecka. Kolla på deras hemsidor och se om deras aktiviter passar din son

• ia31

Cizzie mm precis jag tycker mycket om Cinderella vi åker den jämt på sommrarna och jag tycker inte det är problem med fylla, för då är det mycket blandat med folk turister och familjer allt möjligt, men jag har inte åkt så här vintertid..men om du säger det är barnens vecka så borde det finnas mycket barn.

Svar på tråden Behöver hjälp om kryssning snälla